ناجا محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

ناجا محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی

۳,۵۰۹ بازديد

ناجا محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی https://maanews.ir/ناجا-محور-تامین-امنیت-عمومی-و-اجتماعی/ Sat, 16 Oct 2021 14:13:39 0000 عمومی https://maanews.ir/ناجا-محور-تامین-امنیت-عمومی-و-اجتماعی/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ، آقای احمد وحیدی در حاشیه نشست فصلی فرماندهان ، روسا و معاونان ناجا (ویدئو کنفرانس) گفت: جان برکف مقامات ، فرماندهان و سربازان در اشتباه هستند.وی ادامه داد: “این سربازان حافظ نظم و امنیت در کشور هستند؛” ما امنیت امروز را مدیون حضور این عزیزان هستیم …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ،

آقای احمد وحیدی در حاشیه نشست فصلی فرماندهان ، روسا و معاونان ناجا (ویدئو کنفرانس) گفت: جان برکف مقامات ، فرماندهان و سربازان در اشتباه هستند.
وی ادامه داد: “این سربازان حافظ نظم و امنیت در کشور هستند؛” ما امنیت امروز را مدیون حضور این عزیزان هستیم و به گفته فرمانده کل نیروهای مسلح ، “پلیس یکی از قوی ترین ستون های امنیت در کشور است”.
وزیر کشور با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف حضور در این جلسه بررسی اقدامات در دستور کار نیروی انتظامی است ، گفت: «کار بسیار مهمی در نیروی انتظامی به ویژه در زمینه اطلاعات پلیس انجام شده است. انشاء الله در ارتقاء نیروی انتظامی گامی بسیار بزرگ بر می دارد.
آقای وحیدی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی دارای قدرت های ارزشمندی بود و همچنین با استفاده از فناوری های روز یک نیروی حرفه ای محسوب می شود. در همین حال ، نیروی پلیس دارای نیروهای جان برکفی است که علیه امنیت کشور و مردم و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر و هر چیزی که جوانان این کشور را از بین می برد مبارزه می کنند.
وزیر کشور گفت: “نیروهای پلیس قوی و مردانه در این راه ایستاده اند و ما به آن افتخار می کنیم. توسط برخی از متخصصان غیرمنطقی و ماجراجو ، اما ما می گوییم اثبات درستی ما در مبارزه با مواد مخدر شهدای بزرگ پلیس است.” ” است.
وحیدی در مورد اطلاعات پلیس گفت: استفاده از فناوری های روز ، چابکی و واکنش به موقع ، توسعه اشراف اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت های خارجی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر از محورهای اصلی پلیس هوشمند است و اقدامات مطلوبی نیز انجام شده است. . “

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.