تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول

۳,۵۰۲ بازديد

تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول https://sports-news.ir/تساوی-پرسپولیس-و-استقلال-تاجیکستان-در/ Tue, 14 Sep 2021 19:35:12 0000 ورزشی https://sports-news.ir/تساوی-پرسپولیس-و-استقلال-تاجیکستان-در/

به گزارش شفاف ، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران ساعت 19:30 دوشنبه به مصاف هم رفتند اما این دیدار در نیمه اول با گل به پایان نرسید. بازی با حمله طولانی مدت پرسپولیس آغاز شد و شاگردان گل محمدی در دقیقه اول بازی چندین بار توپ …

منبع: سایت اسپرت نیوز
تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول

به گزارش شفاف ، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران ساعت 19:30 دوشنبه به مصاف هم رفتند اما این دیدار در نیمه اول با گل به پایان نرسید.

بازی با حمله طولانی مدت پرسپولیس آغاز شد و شاگردان گل محمدی در دقیقه اول بازی چندین بار توپ را وارد دروازه استقلال کردند. خط دفاعی تیم میزبان در دفع حملات پرسپولیس و جلوگیری از موقعیت های جدی مراقب بود.

اولین شوت به سمت دروازه را مهاجم تاجیک در دقیقه 15 به ثمر رساند که ضربه حامد لک به راحتی آن را در اختیار گرفت و موج بعدی حملات پرسپولیس آغاز شد.

در دقیقه 28 ، مهدی ترابی ضربه آزاد تیمش را برای مهدی عبدی ارسال کرد که شوت نشد و تحت الشعاع قرار گرفت.

در دقیقه 39 حامد لک ضربه کرنر را وارد دروازه پرسپولیس و ضربه سر حنانوف کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک ، امید عالیشاه ، فرشاد فرجی (کارت زرد) ، سید جلال حسینی ، مهدی ترابی ، میلاد سرلک ، مهدی عبدی ، وحید امیری ، سعید آقایی ، سیامک نعمتی و رضا اسدی.

استقلال تاجیکستان: مخترالدین خوسنوف ، الکسی لارین ، زویر جورابوف ، وحدت حنانف ، اختام نظروف ، امیربک جورابوف ، علیشیر جلیلوف ، منوچهر صفروف ، اسلام زایروف ، منوچهر جلیلوف و رستم سیروف.

منبع: سایت اسپرت نیوز
تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در نیمه اول

بهترین زمان سفر به تاجیکستان

تاجیکستان کشوری کوهستانی و محصور در خشکی است. این کشور دارای بارندگی های زیاد و منابع آب فراوان است. آب و هوای این کشور در تابستان ها گرم و در زمستان معتدل و مطبوع است. تاجیک ها اشتراکات فرهنگی زیادی با ما دارند و حالب است که آن ها نیز جشن نوروز را برگزار می کنند. به همین دلیل ایرانی های زیادی در فصل بهار و هنگام نوروز به تاجیکستان سفر می کنند. بهار و زمستان در کشور تاجیکستان از نظر زیبایی بسیار عالی هستند و البته که شرایط آب و هوای معتدلی نیز دارند.

ویزای سفر به تاجیکستان

از اول ژوئن سال ۲۰۱۶ صدور ویزای الکترونیکی شروع شده است. ویزای توریستی کشور تاجیکستان یک ویزای یکبار ورود است و پس از خروج نیاز به اخذ مجدد ویزا بوده و شرایط تمدید برای همان ویزا به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. کسانی که ویزای توریستی کشور تاجیکستان را اخذ کرده‌اند می‌توانند ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.