مراسم ترحیم همسر امام موسی صدر در تهران

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

مراسم ترحیم همسر امام موسی صدر در تهران

۳,۵۱۱ بازديد

مراسم ترحیم همسر امام موسی صدر در تهران https://maanews.ir/مراسم-ترحیم-همسر-امام-موسی-صدر-در-تهران/ Thu, 14 Oct 2021 14:09:57 0000 عمومی https://maanews.ir/مراسم-ترحیم-همسر-امام-موسی-صدر-در-تهران/ به گزارش اخبار ما ، طی اعلام خانواده صدر ، مراسم تشییع پیکر همسر امام موسی صدر فردا (جمعه 23 آنلاین 1400) از ساعت 15 تا 17 بعد از ظهر در فضای باز دانشگاه تربیت بدنی تهران برگزار می شود. به این مراسم به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام موسسه امام موسی صدر به نشانی: …

به گزارش اخبار ما ، طی اعلام خانواده صدر ، مراسم تشییع پیکر همسر امام موسی صدر فردا (جمعه 23 آنلاین 1400) از ساعت 15 تا 17 بعد از ظهر در فضای باز دانشگاه تربیت بدنی تهران برگزار می شود. به این مراسم به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام موسسه امام موسی صدر به نشانی: imammoussasadr پخش می شود.

در بیانیه خانواده صدر و خلیلی آمده است:
“ما طرفدار خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم. بانو پروین خلیلی ، حامی آرام و ثابت قدم ، به همراه شکور و شکیب و همسر گرانقدر امام موسی صدر رخا ، خود را در نقاب دفن کردند و به دیدار خداوند مهربان شتافتند. بانویی که وجودش توجیهی برای ایستادن در راه انسان ، کرامت انسانی و انسانیت بوده و هست.
پیامهای متعدد هموطنان ایرانی برای تسلیت و شرکت در تشییع جنازه و یاد این بانوی باوقار منبع بی پایان قدردانی و دلیلی برای برگزاری جلسه ای به یاد لذت و رضایت وی است.
به دلیل وظیفه و نجابت و در پاسخ به تلاشهای بی شمار عزیزان ، مراسم یادبود در دانشکده باز تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می شود.
به دلیل مشکلات آن زمان و نیاز به حفاظت در برابر کرونا ، کل برنامه از طریق اینترنت پخش می شود. »

فایل خبری آنلاین را برای محافظت از خانم پروین خلیلی بخوانید: زنی با صبر و سکوت در خانه در سراسر جهان

مراسم تشییع پیکر همسر امام موسی صدر در تهران

/ 6262

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.