ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در آمل شروع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در آمل شروع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۳,۵۱۰ بازديد

ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در آمل شروع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/ساخت-مجتمع-مسکونی-شهید-سلیمانی-در-آمل-ش/ Fri, 15 Oct 2021 14:12:26 0000 عمومی https://maanews.ir/ساخت-مجتمع-مسکونی-شهید-سلیمانی-در-آمل-ش/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در شهرک آمل جمعه شب با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و فرمانده کربلای کربلای مازندران آغاز به کار کرد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4655 متر مربع در بلوار شهید منفرد نیاکی در کوچه امیر 8 واقع شده است و در …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در شهرک آمل جمعه شب با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و فرمانده کربلای کربلای مازندران آغاز به کار کرد.

این مجموعه در زمینی به مساحت 4655 متر مربع در بلوار شهید منفرد نیاکی در کوچه امیر 8 واقع شده است و در 5 بلوک 60 واحدی ساخته می شود.

کلیه واحدهای این مجموعه با زیرساخت 6 هزار 300 متر مربع از شرکت خانه جهاد رزمندگان بنیاد تعاون سپاه طی 2 سال آموزش خواهند دید.

ساخت خانه های این مجموعه 500 میلیارد ریال برآورد شده است

سردار سیاوش مسلمی فرمانده کربلای کربلای مازندران گفت: ساخت منازل مسکونی جدید مستقر نیازی به پرسنل نیست وپایواران سپاه در شهر آمل مورد نیاز است.

وی گفت: در این مجموعه همکارانی از ارتش و نیروهای فعال و چندگانه سپاه پاسداران در سراسر کشور خدمت می کند ، آنها از این مجموعه در آمل استفاده خواهند کرد و به طور خاص فعالان و قدرت تعداد زیادی سپاه آمل وجود دارد.

وی افزود: این زمینی که اکنون در دسترس است و در دسترس همه واحدها با قیمت حرفه ای خریداری می شوند و به صورت تخفیف پرداخت می شوند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: سپاه کربلای استان این امکان را با حداقل 5 تا 10 درصد حداقل قیمت موجود فراهم کرد. جهت مکان یابی و مستقر قانون و قانون موجود است بودن گرفت.

سردار مسلمی چشم کشور این مجموعه گفت: سوله ورزشی برای جوانان شهر نبوت که سالها در کشور فعلی ورزش می کردند ، به عنوان Basidžije در منطقه برای استفاده از فعالیتهای فرهنگی و ورزشی.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.