خدادی دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

خدادی دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد

۳,۵۱۳ بازديد

خدادی دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد https://maanews.ir/خدادی-دبیر-کمیته-اطلاع‌رسانی-و-مدیریت/ Sun, 10 Oct 2021 12:50:17 0000 فرهنگی https://maanews.ir/خدادی-دبیر-کمیته-اطلاع‌رسانی-و-مدیریت/ وزیر فرهنگ و ارشاد ، محمد خدادی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت کرونا منصوب کرد. به گزارش اخبار ما ، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خدادی: «جناب آقای محمد خدادی با توجه به سابقه طولانی ، تجربه و توانایی های اجرایی ، بدینوسیله به عنوان “مشاور …

خدادی دبیر کمیته اطلاعات و مدیریت روانشناسی کرونا شد

وزیر فرهنگ و ارشاد ، محمد خدادی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت کرونا منصوب کرد.

به گزارش اخبار ما ، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خدادی:

«جناب آقای محمد خدادی
با توجه به سابقه طولانی ، تجربه و توانایی های اجرایی ، بدینوسیله به عنوان “مشاور وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی” منصوب می شوید.
“همچنین ، به پیشنهاد معاون افتخاری وزیر مطبوعات و اطلاعات ، دبیر کمیته اطلاعات و مدیریت محیط روانی به مدت یک سال مسئولیت شما را بر عهده خواهد داشت.”

به موازات شیوع ویروس کرونا و تشکیل ستاد ملی تاج در اوایل مارس 2009 ، محمد خدادی معاون وقت مطبوعاتی دبیر کمیته مدیریت اطلاعات و روانشناسی این ستاد نیز بود.

مهدی اسماعیلی ، وزیر فرهنگ و جهت گیری اسلامی ، رئیس و 20 معاون وزیر و سازمان ، عضو این کمیته است.

خدادی همچنین به دستور وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی ، فرماندهی ستاد ضد جاسوسی کرونا را بر عهده خواهد داشت. در این نشست خبری ، شش مدیر اجرایی خبرگزاری های ایرنا ، فارس ، اخبار ما ، اخبار ما ، آنلاین و ایلنا و سه نماینده معاون سیاسی ، تلویزیونی و استانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان بیست وزارتخانه و حقوق نهادهای اجرایی ، امنیتی و نظامی ، به ویژه سه معاون وزیر. آموزش بهداشت ، پزشکی و پزشکی اعضا هستند.

از آغاز بحران تاج ، کمیته اطلاعات و مدیریت کرونا 48 جلسه و کمیته مقابله با کرونا 82 جلسه برگزار کرده است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.