سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان معرفی شد

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان معرفی شد

۳,۵۰۷ بازديد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان معرفی شد https://maanews.ir/سرپرست-دانشگاه-آزاد-اسلامی-نهبندان-مع/ Fri, 08 Oct 2021 15:00:40 0000 تندرستی https://maanews.ir/سرپرست-دانشگاه-آزاد-اسلامی-نهبندان-مع/ به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرند ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان در این مراسم با حضور امام جمعه نهبندان سید حسن هاشمی ، دبیر هیئت مدیره و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جنوب از نهبندان مرکز خراسان و شهرستان تجلیل شد. حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزایی ، امام جمعه نهبندان روز …

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرند ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان در این مراسم با حضور امام جمعه نهبندان سید حسن هاشمی ، دبیر هیئت مدیره و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جنوب از نهبندان مرکز خراسان و شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزایی ، امام جمعه نهبندان روز جمعه در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند ، با اشاره به سفر پربرکت رهبر نهبندان در سال 1378 ، گفت: یکی از ثمرات ارزشمند این سفر تأسیس مراکز آموزش عالی بود.

وی دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان را به عنوان مرکز دانشگاهی تأثیرگذار آموزش عالی در این شهرستان معرفی کرد و از تلاش ها و خدمات محمدرضا بنیاسدی در دوران تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان قدردانی کرد.

علیرضا صادقی معاون برنامه ریز و امور عمرانی استان نهبندان در این نشست با بیان اینکه دانشگاه ها معیارهای مهم درجه بندی شهرها هستند ، از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان نهبندان برای توسعه آموزش عالی در نهبندان تشکر و از تلاش های محمدرضا تقدیر کرد. بنیاسدی ، دانشگاه آزاد اسلامی این منبع خیر و برکت در مشاغل مختلف است.

رئیس دانشگاه اسلامی آزاد استان خراسان جنوبی نیز از اقامه نماز جمعه ، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان نهبندان که صادقانه در رشد و ارتقای دانشگاه تلاش و همکاری کردند تشکر کرد و گفت :

سید حسن هاشمی سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به خراسان جنوبی و نهبندان را منشأ وقایع ارزشمند و برکات فراوان عنوان کرد و افزود: من افق بسیار خوبی را برای آینده نهبندان و توسعه آموزش عالی در این شهر.”

وی با اشاره به تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه فعالیت های بین المللی این دانشگاه و جذب 350 دانشجوی خارجی در مرکز استان خراسان جنوبی ، گفت: دانشگاه اسلامی آزاد استان در استان با طیف گسترده ای از امکانات و تحقیقات علمی گسترده و توانایی آموزشی بین المللی شده است.

معاون نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی جنوب خراسان با اشاره به اهداف مقدس و بلند قیام امام حسین (ع) و هدف از بعثت پیامبران الهی و پیامبران بزرگ گفت: شما مسئول هستید.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با اشاره به غنای فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید حکومتداری ، افزود: یکی از فعالیت های ارزشمند دانشگاه در این دوره ، برگزاری کرسی های آزاداندیشی است که مقام معظم رهبری از آن تشکر و قدردانی کردند. به خاطر داشتن این صندلی ها قدردانی می شود. “

وی با اشاره به بیانیه بسیار مهم گام دوم انقلاب و لزوم توجه فراوان به استقرار این بیانیه ، اظهار داشت: علم وقتی در جایگاه معنویت و اخلاق قرار گیرد برای جامعه بسیار مفید و م effectiveثر است.

محمدرضا بنی اسدی با تشکر از کلیه مسئولین شهرستانی و دانشگاهی ، گزارشی از وظیفه خود در دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان ارائه کرد.

محمدعلی بیجاری ، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان با تشکر از اعتماد مسئولان استانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهر نهبندان دارای ظرفیت های زیادی است که امیدوارم با استفاده از قدرت شهر نخبه توسعه یابد. و بزرگان. “

وی افزود: دانشگاه اسلامی نهبندان آزاد به منویات مقام معظم رهبری به ویژه تاکید ایشان بر مسائل فرهنگی توجه ویژه ای خواهد داشت.

در این مراسم که در دفتر فرماندار نهبندان برگزار شد ، حبیب الله نخعی ، رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جنوب خراسان و علی ذوقی ، مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام / 4062 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.