خدمات چشم‌گیر سپاه لرستان در مقابله با ویروس کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

خدمات چشم‌گیر سپاه لرستان در مقابله با ویروس کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۳,۵۱۵ بازديد

خدمات چشم‌گیر سپاه لرستان در مقابله با ویروس کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/خدمات-چشم‌گیر-سپاه-لرستان-در-مقابله-ب/ اخبار ما Tue, 31 Aug 2021 23:07:21 0000 عمومی https://maanews.ir/خدمات-چشم‌گیر-سپاه-لرستان-در-مقابله-ب/ سرهنگ مصطفی امیری گفت گفتن وی با اشاره به اقدامات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در راستای مبارزه با ویروس کرونا در لرستان ، به مهرا گفت: بله. خدمات منحصر به فرد سپاه لرستان در مقابله با کرونا وی با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام شده است ، افزود: همه بیمارستان های …

سرهنگ مصطفی امیری گفت گفتن وی با اشاره به اقدامات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در راستای مبارزه با ویروس کرونا در لرستان ، به مهرا گفت: بله.

خدمات منحصر به فرد سپاه لرستان در مقابله با کرونا

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام شده است ، افزود: همه بیمارستان های سپاه استان با ارائه خدمات به بیماران کرونری بار شده اند.

معاون بهداشت ، کمک و درمان سپاه لرستان حضرت ابوالفضل (ع) با تأکید بر اینکه ساخت بیمارستانهای لهستانی و سیار در زمان بزرگترین کروناویروس از سایر اقدامات انجام شده است ، گفت:.

سرهنگ امیری با اشاره به اعزام تیم های پزشکی از سوی جامعه پزشکی بیسی و معاون بهداشت سپاه به مراکز درمانی وزارت بهداشت گفت:ع) آنها بر مبارزه با ویروس کرونا در این استان تمرکز کردند.

وی گفت: وظایف هر نماینده سپاه در این زمینه مشخص شده و اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است.

اعزام پزشکان و پرستاران سپاه به مراکز درمانی

معاون بهداشت ، مساعدت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به نقش م ofثر بسیج در مبارزه با کرونا در استان ، گفت: در زمینه درمان و در قالب طرح “شهید سلیمانی” اقدامات ارزشمندی در قالب تیم های رهگیری ، تیم های مراقبت از منزل ، تیم های پشتیبانی و تیم های ردیابی چهره Took.

سرهنگ امیری با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی انجام شده است ، افزود: اعزام تیم های بسیج از جامعه پزشکی استان به بیمارستان های استان ، استفاده از ظرفیت های 10 درمانگاه سپاه در شهرهای مختلف ، اعزام پزشک و پرستار به مراکز بهداشتی درمانی با ظرفیت 100 نفر در قالب طرح “شهید سلیمان” و… 2 اقدام دیگر انجام شد.

وی با اشاره به ایجاد خانه نقاهت برای بیماران کرونری ، گفت: اکنون آمادگی داریم هر زمان که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد این خانه نقاهت را در اسرع وقت افتتاح کنیم.

معاون بهداشت ، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به پنجمین پیک کرونا در استان گفت: در این شرایط با دستور فرمانده سپاه ، سپاه 20 تخت بیمارستانی برای بیمارستان شهدای عشایر با تجهیزات لازم

تزریق بیش از 87000 واکسن به مراکز سپاه سپاه

سرهنگ امیری درباره راه اندازی 9 مرکز واکسیناسیون به عنوان بخشی از گام پنجم پروژه شهید سلیمانی در استان توسط سرهنگ امیری گفت: ما یک مرکز نمونه در کشور ایجاد کرده ایم و در صورت وجود می توانیم روزانه 2 هزار نفر را واکسینه کنیم. یک واکسن است. “

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 87 هزار و 532 واکسن کرونا در مراکز نیروهای سپاه تزریق شده است. پشتیبانی و مراقبت توسط پزشکان و پرستاران ما انجام می شود.

معاون بهداشت ، مساعدت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پزشکان و پرستاران از در خارج می شوند و به بیمارانی که نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند خدمات لازم را ارائه می دهند.

علت بیماری آبله مرغان

واریسلا زوستر ویروس عامل بیماری آبله مرغان است. این بیماری چند روز قبل از ظهور جوش‌ها به فرد سرایت می‌کند و تا زمانی که تمامی جوش‌ها بهبود نیابند، به‌شدت مسری است. معمولا این ویروس از طریق بزاق دهان، سرفه، عطسه و تماس با جوش انتقال می یابد.

علائم آبله مرغان

  • خارش سطحی پس از یک روز
  • سر درد
  • حالت تهوع
  • احساس خستگی مفرط
  • تب
  • درد شکم
  • بثورات پوستی روی کل بدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.