انواع منو و مزیت های منوی دیجیتال نسبت به دیگر منوها

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

انواع منو و مزیت های منوی دیجیتال نسبت به دیگر منوها

۳,۷۰۸ بازديد
با پیشرفت تکنولوژی ، دیگر خبری از منوهای کاغذی نیست و امروزه در اکثر رستوران ها و کافه ها از منوی دیجیتال استفاده می کنند. شاید اکنون این سوال در ذهن شما شکوفا شود که منوی دیجیتال چیست و چه مزایایی دارد ؟ در ادامه با منوی دیجیتال لایو منو همراه باشید تا شما را بیشتر با آن آشنا کنیم.
به نمایش محصولات و خدمات یک مجموعه بر پایه ی سیستم های رایانه ای ، منوی دیجیتال می گویند که کاربران نیز می توانند با استفاده از روش هایی از جمله اسکن کردن ، وارد کردن لینک کوتاه در مرورگر ، اتصال به وای فای ، استفاده از فناوریNFC به  منوهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.
 
امروزه دسترسی به موبایل و سیستم های کامپیوتری برای اکثر افراد امکان پذیر است بنابراین استفاده از منوهای دیجیتال به جای منوهای کاغذی کمک بسیاری در رونق کسب و کار شما می کند، منوی دیجیتال لایو منو بهترین انتخاب جهت راهنمایی شما در این زمینه می باشد.
  • استفاده از منوهای دیجیتال جذابیت بیشتری نسبت به منوی کاغذی برای کاربر خواهد داشت زیرا در منوی دیجیتال میتواند موجود و یا ناموجود بودن محصول را به کاربر نمایش داد که این کار باعث سردرگمی کاربر نخواهد شد.
  • از دیگر مزایای منوی دیجیتال میتوان به نمایش تخفیفات محصول به کاربر اشاره کرد که این امر نیز سبب جذب بیشترمشتری خواهد شد.
  • امکان ثبت سفارشات آنلاین و مشخص کردن آدرس محل تحویل ، از دیگر مزایای منوی دیجیتال می باشد.
  • در منوی دیجیتال میتوان از زبان های مختلف جهت نمایش محصول کمک گرفت که این امر سبب جذب توریست به محصولات شما میشود.
 
انواع منوی دیجیتال در رستوران ها و کافی شاپ ها
منوی نوشیدنی و دسر : دسته بندی کردن انواع نوشیدنی و انواع دسر از نظر سرد و گرم بودن و همچنین طعم آن ، باعث سردرگمی کمتر کاربر و راحتی در ثبت سفارش خواهد شد.
 منوی مخروط : در این نوع منو به کاربر دسترسی به انتخاب چندین غذای ترکیبی را بدهید تا کاربر بتواند بر اساس میل خود ، سفارش را ثبت نماید.
منوی نمایشی : در منوی دیجیتال حتما از عکس های جذاب استفاده کنید تا کاربر بتواند بر اساس عکس سفارش خود را ثبت کند.
منوی کترینگ : منوی کترینگ مخصوص مجالس و مهمانی های بزرگ می باشد که شامل انواع مختلفی از غذا ها است.
 
در این مقاله سعی نمودیم نکات مختصر و مفیدی در رابطه با منوی دیجیتال لایو منو و انوع آن برای شما عزیزان ارائه کنیم. لایو منو مفتخر است با سالها تجربه به شما در این زمینه کمک کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.