بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

۳,۵۰۱ بازديد

بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش https://maanews.ir/بررسی-لایحه-رتبه-بندی-معلمان-در-کمیسیو/ اخبار ما Tue, 22 Jun 2021 13:44:20 0000 جامعه https://maanews.ir/بررسی-لایحه-رتبه-بندی-معلمان-در-کمیسیو/ سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی جزئیات قانون رتبه بندی معلمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. رضا حاجی پور در گفت وگو با اخبار ما ، در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: امروز کمیسیون آموزش جزئیات قانون نظام رتبه بندی معلمان را بررسی کرد و تصویب …

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی جزئیات قانون رتبه بندی معلمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت وگو با اخبار ما ، در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: امروز کمیسیون آموزش جزئیات قانون نظام رتبه بندی معلمان را بررسی کرد و تصویب کرد که سند تحول همه برنامه های آموزشی و نیروهای اداری باید در قانون رتبه بندی معلمان گنجانده شود. ”

وی توضیح داد: براساس این آیین نامه ، افراد طرح طبقه بندی مشاغل معلمان در کشور شامل معلمان ، معلمان ، دانش آموزان ، مربیان آموزشی ، مشاوران در واحدهای آموزشی ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، مدیران و معاونین شاغل در واحدهای آموزشی ، فقط با مشاغل ذکر شده در واحدهای آموزشی استخدام می شوند.

حاجی پور گفت که این مصوبه مشکل بخشی از نیروهای اداری جذب شده توسط وزارت معارف را حل خواهد کرد ، به عبارت دیگر ، تمام نیروهای درگیر در آموزش و پرورش در ردیف معلمان قرار می گیرند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.