میشل اوباما از افسردگی‌اش در سال ۲۰۲۰ صحبت کرد

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

میشل اوباما از افسردگی‌اش در سال ۲۰۲۰ صحبت کرد

۳,۶۱۰ بازديد

میشل اوباما از افسردگی‌اش در سال ۲۰۲۰ صحبت کرد https://sports-news.ir/میشل-اوباما-از-افسردگی‌اش-در-سال-۲۰۲۰/ اخبار ورزشی Thu, 11 Mar 2021 22:24:07 0000 عمومی https://sports-news.ir/میشل-اوباما-از-افسردگی‌اش-در-سال-۲۰۲۰/

بانوی اول سابق گفت که قرنطینه به او اجازه می دهد زمان بیشتری را با دختران خود بگذراند و روابط محکم تری با آنها برقرار کند ، اما در این مدت او با افسردگی نیز دست و پنجه نرم می کند. به گفته هاف پست ، میشل اوباما ، بانوی اول سابق ، در مصاحبه …

منبع: سایت اسپرت نیوز
میشل اوباما از افسردگی‌اش در سال ۲۰۲۰ صحبت کرد

بانوی اول سابق گفت که قرنطینه به او اجازه می دهد زمان بیشتری را با دختران خود بگذراند و روابط محکم تری با آنها برقرار کند ، اما در این مدت او با افسردگی نیز دست و پنجه نرم می کند.

به گفته هاف پست ، میشل اوباما ، بانوی اول سابق ، در مصاحبه با مجله People در مورد موضوعات مختلف مربوط به سال آشفته 2020 که توسط کوید -19 تنظیم شده است ، از جمله نابرابری نژادی و افسردگی ، قرنطینه با دخترانش در خانه صحبت می کند.

وی گفت: افسردگی در این شرایط و در این دوره کاملاً قابل درک است. تصور اینکه علی رغم همه آسیب ها ، آسیب ها و آشفتگی هایی که متحمل شده ایم ، کاملاً غیرواقعی است و می توانیم بدون احساس آنها ادامه دهیم.

اوباما گفت: “این یکی از دلایلی است که ما باید بیشتر در مورد بهداشت روان صحبت کنیم زیرا همه به طریقی دچار ضربه و اضطراب و مشکلات هستند.”

بیماری همه گیر کرونا و پیامدهای اقتصادی آن باعث ایجاد یک بحران بهداشت روان و افسردگی در ایالات متحده شده است ، و یک مطالعه توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده در ماه آگوست نشان داد که 41 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مشکلات بهداشت روانی ناشی از بیماری همه گیر کرونا است . از هر سه آمریکایی یک نفر گفت که علائم اضطراب یا افسردگی را تجربه کرده است.

و اوباما تابستان گذشته اعلام کرد که در اوج بیماری همه گیر کرونا ، نابرابری نژادی در ایالات متحده و درگیری های سیاسی از مرحله اولیه افسردگی رنج می برد.

وی در مصاحبه گفت: “من مجبور شدم به آنچه كه رنج می برم اعتراف كنم ، زیرا اغلب اوقات احساس می كنیم كه باید بخشی از خلق و خوی خود را سانسور كنیم.” ما همیشه باید سرحال به نظر برسیم و طوری بزرگ شویم که گویی هرگز در پارو زدن غرق نشده ایم.

و میشل اوباما افزود: “ما شاهد کشته شدن سیاه پوستان توسط افسران پلیس بودیم. فقط دیدن فیلم کشته شدن جورج فلوید و هشت دقیقه ای که سپری شد کافی بود.”

وی گفت: “من از همه مردم می خواهم كه واكسن Covid-19 را هر زمان كه فرصتی پیدا كردند ، استفاده كنند.”

انتهای پیام

منبع: سایت اسپرت نیوز
میشل اوباما از افسردگی‌اش در سال ۲۰۲۰ صحبت کرد

روان درمانی و راه های درمان افسردگی چیست ؟

چند روش موثر برای درمان افسردگی وجود دارد. روان ‌درمانی یکی از این روش‌ها است که هدف از آن اصلاح افکار و باورهایی است که ب­صورت ناخودآگاه زمینه‌­ بروز افسردگی شده است.

راه های درمان افسردگی در صدد ارائه‌­ی روش­‌هایی برای کنار آمدن با استرس، تجویز دارو برای تسکین علائم، مانند فکر به خودکشی، یا تسهیل روش­‌های روان درمانی (نورومدولاسیون) است که در آن به­ منظور بازگرداندن ارتباط موثر بین قسمت­‌های کلیدی مغز، اعصاب بصورت مستقیم تحریک می­‌شوند.

به­ علاوه، افراد می­‌توانند با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی، از رژیم غذایی و ورزش ساده گرفته تا ملحق شدن به گروه سرود و تمرین مدیتیشن، به درمان افسردگی و رفع افسردگی شدید کمک کنند.

مطالعه کامل مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.