قیمت تلویزیون کیولد سامسونگ 85 اینچ Q70a

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

قیمت تلویزیون کیولد سامسونگ 85 اینچ Q70a

۳,۴۵۲ بازديد
تامین کالا های عرضه شده در دوزین کالا از وارد کننده های اصلی یکی دیگر از دلایل ارزانی محصولات ما است. این برنامه فعالیت، تغذیه، اطلاعات استرس، ضربان قلب و خواب شما را دنبال می‌کند و بر اساس پیشرفتتان برای شما نظر می‌دهد. حداکثر زمان پاسخگویی مدیریت ۵ دقیقه میباشد.لطفا تا تعیین وضعیت استعلام صفحه را رفرش نکنید.پس از استعلام فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا خرید خود را تکمیل نمایید , در غیر این صورت قیمت محصول از سبد خرید شما حذف شده و مجدد باید استعلام بگیرید. فناوری +Motion Xcelerator Turbo به شما امکان می دهد از هر قسمت تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q70A جذاب بازی لذت ببرید و با تصاویر متحرک و صاف و انتقال تصاویر بدون لرزش، به راحتی هر چالشی را در نبرد شکست دهید.

 

قابلیت Active Voice Amplifier

تلویزیون 85 اینچ Q70A به سیستم صوتی 2 کاناله و توان صوتی 20 وات مجهز شده است. سامسونگ در قسمت صوتی این تلویزیون از تکنولوژی Dolby Digital Plus بهره برده است تا کیفیت صدای خروجی را بهبود کرده و بهترین صدا را برای مخاطبان ایجاد کند. تلویزیون سامسونگ 85Q70A دارای فناوری Q-Symphony است، این فناوری صدای هماهنگی را از تلویزیون و ساندبار منتشر می کند. تلویزیون سامسونگ 55Q70Aنمایشگری سایز کوچک به نسبت مدل های بزرگ تر است و بیشتر افراد هم به سمت خرید تلویزیون 55 اینچ گرایش دارند؛ بیشتر تمایل افراد برای تهیه تلویزیون های سایز 55 اینچ به دلیل قیمت بصرفه تر آن ها و همچنین توجه به ابعاد منازل است. در کل تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55Q70A با توجه به قیمتی که دارد امکانات عالی را ارائه می دهد، مثلاً می توانید قابلیت های صوتی مانند Q-Symphony یا OTS که در ورژن های Lite هستند را داشته باشید و کیفیت صدای عالی را تجربه کنید.
بسیاری اوقات در زمان مشاهده یک مسابقه فوتبال مهیج به دلیل اینکه تمام حواس خود را معطوف بازی می کنید شاید یک تماس یا پیام ضروری را فراموش کنید و با مشکل مواجه شوید. تلویزیون سامسونگ کیولد 85Q70A از مدل های جدیدی است که می توانید آن را با لپ تاپ و یا گوشی خود همگام سازی نمایید و از مشاهده محتوای خود بر روی نمایشگر این دستگاه نهایت استفاده را ببرید. همچنین در صورت داشتن گوشی هوشمند سامسونگ می توانید با دانلود برنامه Samsung Dex تمام برنامه ها و علاقه مندی های خود را به تلویزیون انتقال دهید و لحظات دلچسب و خوشایندی را برای خود رقم بزنید.
کیفیت تصویر این تلویزیونها در مقایسه با تلویزیونهای LED در همان نگاه اول قابل لمس است. پردازنده کوانتومی آنها قدرتی فوق العاده در پردازش تصاویر دارد و این پردازش، در کنار تکنولوژی AI upscaling، یعنی ارتقای کیفیت تصاویر، ایجاد تصاویری شگفت انگیز و قابل مقایسه با تلویزیونهای اولد را موجب می شود. تلویزیون سامسونگ 85 اینچ QLED کیولد 4K اسمارت مدل 85Q70A علاوه بر داشتن امکانات فوق العاده دارای طراحی و دیزاین خاصی می باشد این تلویزیون نسبت به مدل تلویزیون های دیگر موجود در بازار بسیار متفاوت است.
نصب تلویزیون بر روی دیوار می توانند فضای بیشتری در اختیار شما قرار دهد بنابراین اگر اتاقی با ابعاد کوچک در اختیار دارید تلویزیون دیواری می تواند گزینه مناسبی باشد. تلویزیون کیولد سامسونگ 85Q70A فریمی باریک دارد که تأثیر مستقیمی بر روی تجربه دیداری کاربر دارد. یکی دیگر از مواردی که در بحث طراحی تلویزیون 85Q70A وجود دارد ، کمک گرفتن از طراحی مینیمالیستی است. امروزه این نوع طراحی در محصولات خانگی بیشتر به چشم می خورد و کاربرد آن در تلویزیون های رده بالای سامسونگ نیز توانسته جلوه ای بهتر را ایجاد کند. طراحی شیکAirSlim، تلویزیونکیولد سامسونگ 85Q70Aرا به مکمل هر خانه ای تبدیل کرده است. تلویزیون Samsung Q70A با ضخامت فقط 27 میلی متر ، از نمای فوق العاده نازکی برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ Q70a

گرادیان چیست؟گرادیان یا همان شیب رنگ ، کششی از تغییر رنگ به تدریج است. به عنوان مثال ، سمت چپ ممکن است یک سبز تیره باشد که به تدریج به یک سبز روشن تر در سمت راست تغییر می کند. جهت آسوده خاطر شدن شما مشتریان ارجمند اعتماد شما را به مطالعه این لینک جلب می کنیم تا با اطمینان خرید کنید ؛ دوست داریم با آسودگی خیال خرید کنید . 2 _ از خصوصیتهای منطقه آزاد تجاری، معافیت پرداخت از مالیات و حق گمرک می باشد.
اگر قصد دارید تلویزیون سامسونگ 75Q70A یا 85Q70A را خریداری کنید و با خود فکر می کنید سیستم صوتی 20 وات توان کافی برای مانور کامل اتاق را ندارد؛ پیشنهاد می کنم حتماً به فکر خرید یک سیستم صوتی جداگانه باشید که البته از قابلیت جدید Q-Symphony هم پشتیبانی کند. سامسونگ در تلویزیون خود از Q-Symphony Lite بهره برده است، که به وسیله آن می توانید تلویزیون و سیستم صوتی را به هم متصل کنید و صدا به صورت همزمان هم از تلویزیون و هم از سیستم صوتی خارج شود. در اتصالات قدیمی فقط صدای سیستم صوتی حضور داشت و بلندگوهای تلویزیون بیکار می ماندند حالا هم تلویزیون و هم سیستم صوتی صدای با کیفیت وپر قدرت تر را ارائه می دهند. زمانی که شما به تماشای یک فیلم یا محتوایی مشغول می باشید بی شک تمایل دارید در هر جای سالن که باشید صحنه های موجود را با همان کیفیت اصلی رنگ مشاهده نمایید که البته این امکان در مدل های پیشین کمی با مشکل مواجه بود چرا که دارای زاویه دید محدودی بودند.
اما تا سامسونگ آن را وارد بازار نکند نمی توان به صورت قطعی گفت که این قضیه برای تلویزیون کیولد نیز درست باشد. فناوری حرکت Motion Xcelerator تلویزیون سامسونگ Q60A بر اساس رفرش ریت 60 هرتز ساخته شده است و هنوز می تواند تجربه مشاهده فیلم های اکشن و ورزشی روان را برای شما به ارمغان بیاورد. این دستگاه همچنین از ALLN پشتیبانی می کند تا تجربه بازی بهتری را به شما ارائه دهد.

سایر امکانات اسمارت تلویزیون 85q70a

شما میتوانید تلویزیون خود را با استفاده از بلوتوث به اشیای هوشمند اطرافتان متصل کنید و این امر برای شما آسانتر شده است. همچنین دارای دستیار صوتی Bixby و Alexa و … نیز است، که شما بدون لمس حتی دکمه ای با صدا محتوای مد نظر خود را بیابید. با استفاده از قابلیت Tap View انعکاس فیلم ها یا موسیقی ها از گوشی هوشمند به تلویزیون، به سادگی یک ضربه زدن است. هنگامی که با گوشی هوشمند خود به تلویزیون ضربه می زنید؛ تلویزیون به طور خودکار دستگاه شما را برای آینه سازی حس می کند.
به عنوان مثال ، حالت های فیلم ، بازی ها ، حالت های پویا بر این اصل کار می کنند. و کارت و دفترچه گارانتی ارسال خواهند شد، در این صورت مشتری محتمل پرداخت هزینه اضافی گارانتی خواهد شد البته میتواند از مزایایی مانند نصب محصول توسط نصاب های شرکت و خدمات پس از فروش استفاده کند. تلویزیون سونی X90J سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سونی محسوب می شود. این تلویزیون با مدل X9000J و X900J نیز در بازار شناخته می شود اما مدل صحیح آن X90J است.

تلویزیون 55 اینچ 4k Qled سامسونگ مدل Qa55q80a

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Samsung 4K UHD HDR TV 85Q70T علاوه بر HDR توانایی پشتیبانی از فایل های +HDR10 و HLG نیز می باشد و می تواند هر بیننده ای را کاملا غرض در رنگ ها نماید. فناوری Quantum HDR موجب ایجاد رنگ های بسیار عمیق و زنده در تلویزیون 85 اینچ 2020 سامسونگ مدل 85Q70T شده است. از نظر صدا، هر دو تلویزیون در یک مرتبه و دارای سیستم صوتی 2 کاناله با قدرت صدای 20 وات هستند. تلویزیون سونی مجهز به سیستم عامل اندروید است و محصول سامسونگ از سیستم عامل تایزن که قابلیت اجرای برنامه های اندروید را نیز داراست، پشتیبانی می کند. کیفیت تصویر 4K در تلویزیون 85Q70A جزئیات کامل را با کیفیت خیره کننده به نمایش می‌گذارد تا به اعماق تصاویر سفر کنید و در تصاویر غوطه ور شویید. پردازنده تصویر Quantum Processor 4K نیز می‌تواند بهترین عملکرد را در ارائه محتوای کم نظیر ارائه دهد.

این محصول در قسمت پشتی خود به حالتی مخفی درگاه های ارتباطی را در خود جای داده است، به گونه ای که شما هیچ گونه کابلی را در جلو تلویزیون نخواهید دید. پورتی که در تلویزیون کیولد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، HDMI می باشد. این مدل با داشتن 4 پورت HDMI به شما این امکان را می دهد، تا به چند دستگاه متصل شوید و هنوز هم جا برای اتصال با سایر دستگاه ها وجود داشته باشد. تنوع بالای این پورت به خاطر پرکار بودن آن و نشان از اهمیت بالای آن ها دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.