تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند

۳,۶۴۴ بازديد

تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند https://sports-news.ir/تیم‌های-راه-یافته-به-مرحله-پایانی-لیگ/ اخبار ورزشی Sun, 17 Jan 2021 21:11:45 0000 ورزشی https://sports-news.ir/تیم‌های-راه-یافته-به-مرحله-پایانی-لیگ/

به گزارش شفاف ، مرحله دوم لیگ برتر والیبال مردان ، بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که از روز چهارشنبه 24 دی ماه با حضور 7 تیم در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شد ، امروز با مشخص شدن 4 تیم برای صعود به پایان می رسد. بعد. اعلام وصول. در روز نخست دور دوم …

منبع: سایت اسپرت نیوز
تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند

به گزارش شفاف ، مرحله دوم لیگ برتر والیبال مردان ، بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که از روز چهارشنبه 24 دی ماه با حضور 7 تیم در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شد ، امروز با مشخص شدن 4 تیم برای صعود به پایان می رسد. بعد. اعلام وصول.

در روز نخست دور دوم مسابقات والیبال مردان ، تیم برنز بابک کرمان با برتری 3 بر صفر پالایش نفت آبادان ، تیم شهرداری ورامین 3 بر صفر سپید رود رشت را شکست داد و تیم اصفهان ذوبان با نتیجه 3 بر صفر شهرداری ارومیه را شکست داد. پیروزی.

در روز دوم این مسابقات تیم شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر صفر سپید رود رشت را شکست داد ، شهرداری ورامین 3 بر صفر ذوبان اصفهان را شکست داد و مس بابک کرمان با نتیجه 3 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه پیروز شد

همچنین در روز سوم این مسابقات تیم سپیدرود رشت شهرداری ارومیه را شکست داده و با نتیجه 3 بر 2 تیم را شکست داد ، مس شهر بابک کرمان به مصاف شهرداری گنبد رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد آهن اصفهان با شکست پالایش نفت آبادان نتیجه 3: 0 و تیم پالایش نفت آبادان برابر تیم سپیدرود رشت با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد.

در چهارمین روز از مرحله دوم لیگ برتر والیبال مردان ، تیم شهرداری ورامین به مصاف دور مس کرمان رفت که این دیدار با برتری 3-1 شهرداری ورامین به پایان رسید.

امروز و در آخرین روز این مسابقات تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 3 بر 1 سپید رود رشت را شکست داد و ذوبانا اصفهان مقابل شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

در پایان مرحله دوم تیم شهرداری ورامین ، مس شهربابک کرمان ، ذوب آهن اصفهان و شهرداری گنبد به فینال راه یافتند و تیم های ارومیه ، پالایش نفت آبادان و سپیدرود رشت به مرحله بعدی صعود نکردند.

منبع: سایت اسپرت نیوز
تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.