آتش دوباره به جان جنگل های نوار مرزی آذربایجان و ایران افتاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۳,۶۴۱ بازديد

آتش دوباره به جان جنگل های نوار مرزی آذربایجان و ایران افتاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/آتش-دوباره-به-جان-جنگل-های-نوار-مرزی-آذر/ اخبار ما Fri, 15 Jan 2021 02:51:20 0000 عمومی https://maanews.ir/آتش-دوباره-به-جان-جنگل-های-نوار-مرزی-آذر/ به گزارش خبرنگار مهرا ، آتش سوزی در منطقه مرزی بهارستان در شهرستان مرزی بندر آستارا و مربوط به اراضی جنگلی آستارا در جمهوری آذربایجان از صبح جمعه از سر گرفته شد و اکنون فرماندار ، آتش نشانان ، مرزبانان ، هلال احمر ، منابع طبیعی ، سپاه و بسیج هستند که در این منطقه …

به گزارش خبرنگار مهرا ، آتش سوزی در منطقه مرزی بهارستان در شهرستان مرزی بندر آستارا و مربوط به اراضی جنگلی آستارا در جمهوری آذربایجان از صبح جمعه از سر گرفته شد و اکنون فرماندار ، آتش نشانان ، مرزبانان ، هلال احمر ، منابع طبیعی ، سپاه و بسیج هستند که در این منطقه حضور دارند منطقه مرزی و در محور حمل و نقل آستارا به اردبیل و نظارت بر اوضاع.

فرماندار آستارا در بازدید از محل آتش سوزی در منطقه مرزی بهارستان از شهرستان مرزی بندر آستارا به آنلاین گفت: آتش سوزی در خاک کشور همسایه آذربایجان و در مرز جمهوری اسلامی ایران در آستارا واقع شده است. این منطقه مرزی و جنگلی جمهوری آذربایجان به مدت چهار روز در حال سوختن است و امروز با وزش باد شدید بر شدت آتش سوزی افزوده شده و تاکنون طرف آذربایجانی برای اطفا measures حریق اقدامی نکرده است.

عباس صابر افزود: با توجه به مجاورت آتش سوزی در مرز آستارا با ایران ، نیروهای مرزبانی ، آتش نشانان ، هلال احمر ، سپاه و بسیج در محل حادثه حضور دارند و همچنین نیروهای منابع طبیعی آستارا در صورت سرایت آتش به ایران اقدام می کنند. برای اطفا حریق مورد نیاز است.

وی ادامه داد: امروز در سه نقطه از شهر آستارا آتش سوزی رخ داد که با آمادگی کامل منابع طبیعی و نیروهای آتش نشانی کاملا مهار شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.