مجتبی حسینی در فکر جبران ناکامی‌ نفتی‌ها

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

مجتبی حسینی در فکر جبران ناکامی‌ نفتی‌ها

۳,۶۴۱ بازديد

مجتبی حسینی در فکر جبران ناکامی‌ نفتی‌ها https://sports-news.ir/مجتبی-حسینی-در-فکر-جبران-ناکامی‌-نفتی/ اخبار ورزشی Mon, 11 Jan 2021 23:49:18 0000 ورزشی https://sports-news.ir/مجتبی-حسینی-در-فکر-جبران-ناکامی‌-نفتی/

دو تیم نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. به گزارش اخبار ورزشی ، در ادامه هفته یازدهم ، امروز (سه شنبه) هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار می شود که دو تیم مسجدسلیمان و شهر خودرو از ساعت 14:30 از ساعت 14:30 به مصاف …

منبع: سایت اسپرت نیوز
مجتبی حسینی در فکر جبران ناکامی‌ نفتی‌ها

دو تیم نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش اخبار ورزشی ، در ادامه هفته یازدهم ، امروز (سه شنبه) هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار می شود که دو تیم مسجدسلیمان و شهر خودرو از ساعت 14:30 از ساعت 14:30 به مصاف هم می روند. ورزشگاه شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان.

نفت مسجدسلیمان علی رغم کسب نتایج خوب در ابتدای لیگ ، در دو هفته گذشته دو شکست متحمل شده و مجتبی حسینی شرایط تیمش در جدول رده بندی را بسیار خطرناک می داند. در جلسه قبل از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو ، او در مورد تلاش بازیکنانش برای پیروزی در این مسابقه صحبت کرد. آنها چهارمین برد فصل خود را با سه امتیاز برابر شهر خودرو رقم می زنند.

در عوض مهدی رحمتی و شهرخودرو با پیروزی هفته گذشته مقابل سایپا وارد زمین می شوند. شاگردان مهدی رحمتی مانند نفتی ها نوسانات زیادی را تجربه کرده اند اما در فرم خوبی هستند و می خواهند عملکرد خوب خود را ادامه دهند و به مقام برتر لیگ برتر انگلیس برسند. باید دید کدام تیم در این مسابقه موفق و راضی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: سایت اسپرت نیوز
مجتبی حسینی در فکر جبران ناکامی‌ نفتی‌ها

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.