بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش چهارم)

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش چهارم)

۳,۶۵۷ بازديد
ماوس استیل سریز Sensei 310
ماوس گیمینگ استیل سریز Sensei 310 یکی از ماوس‌های خوب و ارزان‌قیمت در میان ماوس‌های گیمینگ موجود در بازار شناخته می‌شود. این ماوس بسیار سبک بوده و تنها 92 گرم وزن دارد و طراحی آن به‌گونه‌ای است که برای کاربران راست دست و چپ دست، مناسب است. در حقیقت این ماوس دارای یک جفت دکمه مخصوص شست بوده که در دو طرف بدنه آن کار شده است. ماوس گیمینگ استیل سریز Sensei 310 از DPI معادل 12000 پشتیبانی کرده و طول عمر بالایی دارد؛ به طوریکه قادر است تا 50 میلیون کلیک را تحمل کند.
ماوس گیمینگ استیل سریز Sensei 310 از سیستم روشنایی RGB پشتیبانی کرده و با استفاده از کابل USB به کامپیوتر، لپ‌ تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتال دارای پورت USB متصل می‌شود. به جرات می‌توان گفت که هر گیمری که به دنبال یک ماوس گیمینگ سبک، کوچک و با کاربری هر دو دست است، استیل سریز Sensei 310 می‌تواند بهترین گزینه برای او باشد.
ماوس لاجیتک G502
ماوس گیمینگ لاجیتک G502 از طراحی منحصربفردی بهره می‌برد. وزن این ماوس حدود 120 گرم است اما به‌واسطه اجزای قابل تنظیم، سنگینی ماوس گیمینگ لاجیتک G502 می‌تواند متغیر باشد. طراحی این ماوس کاملا ارگونومیک بوده و برای کاربران راست دست مناسب است. این محصول از سنسوری با DPI 12000 بهره می‌برد و استفاده از دکمه اسکرول آن فوق‌العاده راحت است. این ماوس مجهز به 11 دکمه است و از یک سنسور نوری بهره می‌برد.
ماوس لاجیتک G502 را می‌توان با استفاده از کابل USB به کامپیوتر، لپ‌ تاپ و سایر لوازم دیجیتالی که از USB پشتیبانی می‌کنند، متصل کرد. از مزایای این ماوس گیمینگ می‌توان به وزن قابل تغییر و دقت بالای سنسور آن اشاره کرد. اما یکی از ویژگی‌های منفی آن می‌تواند این باشد که فشار دادن برخی از دکمه‌های آن کمی مشکل است. ماوس گیمینگ لاجیتک G502 قیمت مناسبی دارد و برای گیمرهایی که به دنبال ماوس‌های نسبتا سنگین هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.
ماوس استیل سریز Rival 600
کمپانی استیل سریز در سال 2018 محصولات قدرتمندی را تولید کرد که توانایی رقابت جدی با سایر محصولات گیمینگ موجود در بازار را دارند. در این میان ماوس گیمینگ استیل سریز Rival 600 یکی از بارزترین محصولات این شرکت است که توانست با قدرت تمام در حوزه گیم به خوبی بدرخشد. این ماوس با وزن قابل تنظیم، دکمه‌های کناری با کیفیت و پشتیبانی از نور RGB، توجه هر گیمر حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند. البته در کنار تمام ویژگی‌های مثبت این ماوس، قیمت مناسب آن نیز یکی دیگر از مزایای استیل سریز Rival 600 به شمار می‌رود. این ماوس از کابل USB پشتیبانی کرده و به سنسور Depth مجهز است. حسگر این ماوس دقتی در حدود DPI 12000 دارد.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.