بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش سوم)

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش سوم)

۳,۶۶۷ بازديد
ماوس گیمینگ ریزر مدل Lancehead Tournament Edition
Razer Lancehead Tournament Edition Gaming Mouse
نوع اتصال                                  نوع رابط
با سیم                                       پورت USB
اگر برای انجام بازی‌های کامپیوتری به دنبال یک ماوس گیمینگ حرفه‌ای هستید، ماوس گیمینگ ریزر مدل Lancehead Tournament Edition می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این ماوس با دقت حسگری معادل 16000 DPI، کوچک‌ترین حرکات کاربر را در حین بازی ثبت می‌کند. البته می‌توان میزان دقت حسگر آن را متناسب با نوع نیاز خود تغییر داد تا دقت بالای حسگر موجب آزار شما نشود اما مطمئنا گیمرهای حرفه‌ای، میزان دقت بالا را می‌پسندند. این ماوس به صورت ارگونومیک طراحی شده است و استفاده طولانی مدت از آن، دست کاربر را اذیت نخواهد کرد.
ماوس گیمینگ ریزر مدل Lancehead Tournament Edition نیز مشابه سایر ماوس‌های کمپانی ریزر، با نورهای رنگی زیبایی تزئین شده که کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه خود، نور آن را تغییر دهد. این ماوس مجهز به 9 کلید است که هرکدام قابل برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی هستند. این ماوس 104 گرم وزن داشته و از سوئیچ مکانیکی پشتیبانی می‌کند. فرکانس آن حدود 1 گیگاهرتز بوده و سرعتی معادل 450 اینچ بر ثانیه دارد. ماوس گیمینگ ریزر مدل Lancehead Tournament Edition دارای یک حافظه هیبریدی داخلی و ابری است و جهت استفاده کاربران راست دست و چپ دست مناسب است.
ماوس گیمینگ بی سیم ریزر مدل Mamba Chroma
Razer Mamba Chroma Gaming Wireless Mouse
نوع اتصال        بی سیم
نوع رابط           USB
دقت حسگر     16000, DPI
ماوس بی‌سیم ریزر مدل Mamba Chroma یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات کمپانی ریزر به شمار می‌رود. این ماوس نیز همانند سایر ماوس‌های گیمینگ این کمپانی از سیستم روشنایی، پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند در میان 16.8 میلیون رنگ، نور دلخواه خود را انتخاب کند. این نور از گوشه‌های بدنه کناری و همچنین از زیر اسکرول ماوس، قابل مشاهده است.
ماوس بی‌سیم ریزر مدل Mamba Chroma مجهز به 9 کلید است که کاربر می‌تواند با توجه به نوع بازی خود، آنها را شخصی‌سازی کند. یکی از نقاط قوت این ماوس، دقت بالای حسگر نوری آن است. در حقیقت حسگر نوری ماوس بی‌سیم ریزر مدل Mamba Chroma دقتی معادل 16000 DPI دارد که در مقایسه با ماوس‌های معمولی، دقتی فوق‌العاده بالا محسوب می‌شود. با وجود آنکه طراحی این ماوس، ارگونومیک بوده و در طولانی مدت دست کاربر را اذیت نمی‌کند اما این ماوس هم مختص راست دست‌ها طراحی شده است. این ماوس گیمینگ علاوه بر قابلیت بی‌سیم بودن از طریق کابل USB نیز قابل استفاده است. همچنین باتری لیتیوم یونی این ماوس، قابلیت حفظ شارژ تا 20 ساعت را نیز دارد.
برای شارژ کردن ماوس بی‌سیم ریزر مدل Mamba Chroma می‌توان از داک شارژی که به همراه آن عرضه می‌شود، استفاده کرد. این ماوس گیمینگ 210 گرم وزن داشته و از اسکرول چهارجانبه نیز پشتیبانی می‌کند. خاطر نشان می‌شود سرعت این ماوس 210 اینچ بر ثانیه است و فرکانسی در حدود 1 گیگاهرتز دارد.
ماوس لاجیتک G903
ماوس لاجیتک G903 یکی از برترین ماوس‌های بی‌سیم گیمینگ است که البته با استفاده از کابل میکرو USB نیز قابلیت تبدیل شدن به ماوس سیمی را دارد. اگر بخواهیم به ویژگی‌های جالب این ماوس اشاره کرده باشیم باید از وزن نسبتا سبک 107 گرمی آن و همچنین پشتیبانی از سنسور PMW-3366 لاجیتک یاد کنیم که موجب می‌شود به خوبی میزان DPI را تنظیم کند.
طراحی این ماوس به‌گونه‌ای است که برای کار با هر دو دست راست و چپ مناسب بوده و به‌خوبی با اندازه‌های مختلف دست کاربران، سازگار است. ماوس لاجیتک G903 بهترین تجربه کلیک کردن را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این ماوس مجهز به 11 کلید است و از یک حسگر نوری و پشتیبانی از شبکه بی‌سیم با سرعت 2.4 گیگاهرتز بهره می‌برد. با وجود آنکه ماوس لاجیتک G903 قیمت نسبتا بالایی دارد اما با توجه به ویژگی‌های منحصربفردی که دارد مطمئنا ارزش صرف هزینه بالای 100 دلار را خواهد داشت. این ماوس از سیستم روشنایی پشتیبانی کرده و از حسگری با دقت 12000 DPI بهره می‌برد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.