تولید ۱۰ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا تا امروز

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

تولید ۱۰ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا تا امروز

۳,۱۹۲ بازديد

تولید ۱۰ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا تا امروز https://maanews.ir/تولید-۱۰-میلیون-دوز-واکسن-ایرانی-کرونا/ Sat, 11 Sep 2021 15:20:29 0000 جامعه https://maanews.ir/تولید-۱۰-میلیون-دوز-واکسن-ایرانی-کرونا/ مدیرعامل کارخانه شففرمد مرتبط با ستاد اجرایی فرمان امام گفت: روند تولید اولین واکسن کرونا ایرانی در مرحله دوم صنعتی کارخانه شففرمد از هفته گذشته آغاز شد و اولین محصول این خط در آمدن روزها. به گزارش اخبار ما ، حسن جلیلی با اعلام این خبر افزود: تا به امروز حدود 10 میلیون دوز واکسن …

مدیرعامل کارخانه شففرمد مرتبط با ستاد اجرایی فرمان امام گفت: روند تولید اولین واکسن کرونا ایرانی در مرحله دوم صنعتی کارخانه شففرمد از هفته گذشته آغاز شد و اولین محصول این خط در آمدن روزها.

به گزارش اخبار ما ، حسن جلیلی با اعلام این خبر افزود: تا به امروز حدود 10 میلیون دوز واکسن کو ایران برکت در فاز اول کارخانه شففرمد تولید شده است که از این تعداد حدود 5 میلیون و 200 هزار دوز واکسن پس از تحویل به وزارت بهداشت فرایند کنترل کیفیت بقیه واکسن ها پس از این مراحل به تدریج برای تزریق عمومی به مراکز واکسیناسیون عمومی به وزارت بهداشت تحویل داده می شود.

وی در مورد فاز دوم کارخانه گفت: روند تولید واکسن برکت در فاز دوم صنعتی کارخانه از هفته گذشته آغاز شد و خدا را شکر در روزهای آینده اولین محموله تولیدی این خط توسط کارشناسان و دانشمندان گروه دارویی برکت “در روزهای بعد افتتاح می شود.

مدیر پروژه واکسن در ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: خط جدید ظرفیت تولید 6 تا 8 میلیون دوز واکسن کرونا را دارد و ظرفیت واکسیناسیون خوبی را در کشور اضافه می کند.

جلیلی در مورد نصب تجهیزات مرحله سوم صنعتی کارخانه شففرمد افزود: فعالیتها در خط تولید سوم نیز در حال انجام است و در هفته های آینده خبرهای خوبی مبنی بر راه اندازی فاز سوم ایران بارکاتا منتشر می شود. ظرفیت تولید و تولید واکسن بیش از 20 میلیون دوز است. ”هر ماه ما مردم را در مورد واکسن مطلع می کنیم.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.