مهم‌ترین جایزه ادبی استرالیا برای نویسنده ۷۴ ساله

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

مهم‌ترین جایزه ادبی استرالیا برای نویسنده ۷۴ ساله

۳,۴۹۰ بازديد

مهم‌ترین جایزه ادبی استرالیا برای نویسنده ۷۴ ساله https://maanews.ir/مهم‌ترین-جایزه-ادبی-استرالیا-برای-نوی/ اخبار ما Fri, 16 Jul 2021 01:27:05 0000 فرهنگی https://maanews.ir/مهم‌ترین-جایزه-ادبی-استرالیا-برای-نوی/ به گزارش گاردین ، ​​آماندا لوری ، نویسنده 74 ساله تاسمانیایی ، برای دومین سال متوالی جایزه ادبی 60 هزار دلاری مایل فرانکلین را برای اپیدمی ویروس کرونا گرفت. داوران این جایزه ادبی ، رمان “هزارتوی” را “رمانی گریان و پر از اندوه” توصیف کردند. داستان این رمان درباره زنی است که به منطقه ای …

به گزارش گاردین ، ​​آماندا لوری ، نویسنده 74 ساله تاسمانیایی ، برای دومین سال متوالی جایزه ادبی 60 هزار دلاری مایل فرانکلین را برای اپیدمی ویروس کرونا گرفت.

داوران این جایزه ادبی ، رمان “هزارتوی” را “رمانی گریان و پر از اندوه” توصیف کردند. داستان این رمان درباره زنی است که به منطقه ای دورافتاده روستایی سفر می کند تا به پسرش که از سر سهل انگاری باعث مرگ شخصی شد و اکنون در زندان است ، نزدیکتر شود. او به تدریج همسایگان خود را می شناسد ، اما مجبور نیستند که او را دوست داشته باشند تا زمانی که در ساختمان با پیچ و خم سنگی روبرو شود و سعی کند معنای از دست دادن و انزوا در زندگی خود را درک کند.

در مصاحبه ای پس از دریافت جایزه ، آماندری لوری گفت که اگرچه در کارهای اولیه بیشتر به موضوعات سیاسی توجه داشت ، اما اکنون تحت تأثیر سفر درونی افراد در زندگی خودش قرار دارد.

“فراموشی” از آراویند ادی ، “ماهی باران” از رابی آرنوت ، “در لبه زمین” از دانیل دیویس وود ، “سایه های ما” از گیل جونز ، “شکوه ابدی” از سوفی “لاگون” ، “حیوانات در آن” Earth »ساخته« لورا جین مک کی »،« خوشبختی »ساخته« اندرو پیپوس »،« کوه طلایی سنگ آسمانی »ساخته« میراندی ریوو »،« فصل پنجم »ساخته« فیلیپ سالوم »،« آهنگ تمساح و مادلین واتس » ناردی سیمپسون “نامزدهای دیگر برای دریافت جایزه ادبی مایلز فرانکلین در سال 2021 در مرز بودند.

جایزه مایلز فرانکلین هر ساله به رمان نویس با بیشترین شایستگی ادبی در ترویج و شناخت زندگی و فرهنگ استرالیا اعطا می شود.

مهاجرت به استرالیا در سال های اخیر رشد بسیاری پیدا کرده است. این کشور شرایط بسیار خوبی را برای ادامه کار و سرمایه گذاری در اختیار مهاجران قرار داده است. از این رو هر ساله افراد زیادی برای استخدام یا سرمایه گذاری در این کشور به استرالیا مهاجرت می کنند. شما برای مهاجرت به استرالیا می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.

از جمله متداول ترین روش های مهاجرت به کشور استرالیا می توان به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا ، مهاجرت از طریق کار ، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق ازدواج اشاره کرد. اما امروز در این مقاله می خواهیم در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و کار در این کشور صحبت کنیم. همانطور که مستحضر هستید برای سفر به هر کشوری، حتی استرالیا شما باید روند اداری خاصی را طی نمایید. این قوانین برای مهاجرت به این کشور نیز صادق هستند. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. پس همچنان با ما همراه باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.