خرید ترازوی هوشمند شیائومی Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

خرید ترازوی هوشمند شیائومی Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM

۳,۴۸۸ بازديد

خرید ترازوی هوشمند شیائومی Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM https://mimalls.ir/product/mi-smart-scale-2-04/ https://mimalls.ir/product/mi-smart-scale-2-04/#respond نویسنده Mon, 21 Jun 2021 16:22:38 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7851

وزن: 1.2 کیلوگرم

ابعاد: 28 در 28 در 2.2 سانتی متر

رابط: بلوتوث: 5.0

باتری: 3 باتری نیم قلم AAA

ویژگی ها

  • بیشترین وزن قابل تحمل ۱۵۰ کیلوگرم
  • واحد های اندازه گیری: کیلوگرم و پوند
  • محاسبه شاخص توده‌ ی بدنی BMI توسط نرم‌ افزار
  • سازگار با سیستم عامل Android ۴.۴ و IOS ۹.۰
  • قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق نرم افزار Mi Fit
  • قابلیت انتقال اطلاعات به گوشی هوشمند
  • دارای پایه‌های لاستیکی در کف ترازو
  • سیستم خاموشی خودکار دارد
  • اندازه گیری شاخص‌ های سلامتی ندارد

The post خرید ترازوی هوشمند شیائومی Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM appeared first on .

بررسی و مرور

این روز ها تناسب اندام برای نسل جدید از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد همواره برای حفظ سلامتی و تناسب اندامشان در تلاشند وزن خود را کنترل کنند. یکی از حوزه هایی که شیائومی به آن اهمیت زیادی می دهد حوزه سلامت است و از این رو ترازو دیجیتال شیائومی Mi Smart Scale 2 را با مدل XMTZC04HM طراحی و تولید کرده است.

این ابزار هوشمند که برای کنترل وزن، تناسب اندام و حفظ سلامتی می باشد همانند سایر مدل های شیائومی از دقت و  کیفیت بالایی برخوردار است و مهمترین نکته قیمت بسیار خوبش با وجود ویژگی های خارق العاده است.

دقت این ترازو بسیار بالاست تا جایی که می تواند از جرمی به اندازه یک لیوان را تا فردی با وزن 150 کیلو را تنها با حداکثر اختلاف 50 گرمی محسابه کند، و این مورد رو هم در نظر بگیرید که این ترازوی هوشمند شیائومی می توانید توسط گوشی هوشمند شما کنترل شود و داده های بسیاری را می توانید ذخیره و بررسی کنید.

طراحی و ساخت

ترازوی دیجیتال شیائومی Mi Smart Scale 2 از ابعاد 280 در 280 در 22 میلی متری تشکیل شده است و وزن آن تنها 1 کیلو و 200 گرم می باشد و از نظر طراحی بسیار شیک و مینیمالیستی است و نسبت به سری های قبلی تفاوت چندانی ندارد.

مواد به کار رفته در ساختار این ترازو هوشمند شیائومی بسیار با کیفیت می باشد و استحکام بالایی دارد و جالب تر این می باشد که شیشه آن قادر است وزنی بین 100 تا 150 کیلوگرم را تحمل کند. در ادامه، در قسمت بالایی ترازو دیجیتال شیائومی چراغ نمایشگر LED وجود دارد که وزن کاربر را نمایش می دهد. همچنین، سطح ترازو شیشه ای است و لبه هاید آن گرد و مستحکم است.

جنس شیشه آن ضد خش است و جنس بدنه از پلاستیک با دوام است که با سادگی نمی شکند. همچنین با طراحی کوچک و جمع و جورش می توانید آن را همراه خوپوب به هر جایی حمل کنید.

چراغ های صفحه نمایش LED از 161 لامپ ساخته شده اند که در زیر شیشه قرار دارند و نور این چراغ ها بر اساس روشنایی اتاق و محیط به صورت خودکار تغییر می کنند و همینطور تا زمانی که فرد بر روی ترازو نرفته است چراغ ها روشن نمی شوند و از این رو مصرف باتری بهینه شده ای دارد. باتری ترازوی دیجیتال شیائومی Mi Smart Scale 2 نیم قلم یا AAA می باشد و تا مدت ها می تواند انرژی را ذخیره کند.

قابلیت ها

ترازوی هوشمند شیائومی Mi Smart Scale 2 از هوش مصنوعی AI بسیار بالایی برخوردار است تا جاسس که می تواند جسم قرار شده روی آن را بین انسان و اشیا تشخیص دهد و این تنها یکی از ویژگی های مفیدش می باشد. همچنین تفاوت بین کودکان و بزرگسالان را تشخیص می دهد و توانایی ذخیره داده های 16 نفر را دارد.

از دیگر قابلیت های این ترازو ویژگی ذخیره کردن داده های افراد می باشد و همینطور در طول زمان می تواند مشخص کند چه تغییراتی را داشته اید و از این رو برای برنامه های رژیمی کاربرد بسیار خوبی دارد.

قابلیت دیگر دقت اندازه گیری آن می باشد که تنها با 50 گرم اختلاف وزنی می تواند افرادی تا بالای 150 کیلوگرم را بدون آسیب دیدن وزن کند و با استفاده از 3 الگوریتم متفاوت و با استفاده از سنسور مخصوص G کوچکترین داده ها را محاسبه می کند و حتی و وزن یک گوشی سبک یا ساعت مچی را به راحتی اندازه گیری می کند.

از دیگر ویژگی ها می توان به محاسبه میزان چربی بدن، بخش های عضلانی، درصد آب تشکیل دهنده بدن در کودکان و بزرگسالان، درصد متابولیسم ابتدایی، بافت های موجود در شکم، وزن استخوان بدن، تمایز بخش های بدون چربی از چربی دار و درصد پروتئین می باشد که تمامی آن ها از طریق برنامه قابل ارزیابی می باشند.

از این رو، با استفاده از ترازوی دیجیتال شیائومی Mi Smart Scale 2 می توانید برنامه ها و ایون های رژیمی پیشرفته را تست و آزمایش کنید و با بررسی کوچکترین تغییرات برنامه خود را به پیش ببرید.

عملکرد

ترازوی دیجیتال شیائومی Mi Smart Scale 2 از پردازش دقیق CNC و قایلیت تجزیه و تحلیل داده ها برخوردار است. این ترازو از واحد های اندازه گیری گرم، کبلوگرم و پوند پشتیبانی می کند و بر اساس 3 الگوریتم متفاوت داده ها را ارزیابی و سیو می کند.

شما می توانید از طریق اسکن کد QR و همچنین از طریق اتصال بلوتوث 5.0 به برنامه MiFit گوشی هوشمند اطلاعات بیش از 16 نفر را در برنامه ذخیره کنید که تا 800 داده را می تواند ذخیره کند و داده هایی را که در ایونت ها و بازه های زمانی از ترازو بدست می آورد آنالیز کند.

ترازو به صورت اتوماتیک متریک های  بدن مثل قد، وزن، سن و … را می خواند، اما در حالت مهمان این داده ها را ذخیره نمی کند: حالت مهمان زمانی است که به برنامه آپ وصل نشده اسد.

ترازو قادر است با بهره بری از نمودار های پیشرفته روند تغییرات وزنی افراد را نمایش دهد و با وارد کردن اطلاعاتی مثل وزن، قد، سن و جنسیت برنامه رزیمی خاص شما را مطابق با شاخص توده بدن BMI ارائه دهد.

 

پارامترهای BMI

شما می توانید از پارامتر های مختلف بدن خود مثل جنسیت، قد و وزن خود را وارد برنامه MiFit کنید و شاخص توده بدنی BMI خود را تجزیه تحلیل کنید. این برنامه ریز به ریز تغییرات را ثبت می کند و می توانید بر اساس شاخص های BMI برنامه رزیمی مخصوص خود را ایجاد و پیگیری کنید.

با استفاده از شاخص های BMI می توانید درون برنامه برای 16 نفر پروفایل ایجاد کنید و اطلاعات و برنامه های مخصوص هر فرد را به صورت جداگانه ذخیره و آنالیز کنید.

تمام تغییرات ایجاد شده در برنامه ثبت می شود و در طولانی مدت شاخص های مختلف به صورت یک نمودار در می آید تا در مدت زمان طولانی نه تنها کم یا زیاد شدن وزن شما را نمایش دهد، بلکه می تواند شاخص های دیگر را نشان دهد. این شاخص ها شامل وزن ایده آل، وزن فعلی و برنامه آینده می باشد.

نصب و راه اندازی

از آنجا که این ترازو دیجیتال شیائومی مدل XMTZC04HM از طریق بلوتوث 5.0 به برنامه آپ هوشمند MiFit کار متصل می شود و نیازمند آن است گوشی هوشمند کاربر از اندروید نسخه 4.4 و یا iOS نسخه 9 و بیشتر پشتیبانی کند. اتصال بلوتوثی بسیار پایدار و قابل اعتنا است و به سرعت جفت سازی و انتقال داده ها انجام می شود.

نکته: شما می توانید این برنامه را از طریق Google Play یا App Store دانلود کنید.
به علاوه، می توانید با اسکن کردن تصویر زیر ترازو توسط گوشی هوشمند این برنامه را نصب و استفاده کنید و به راحتی با ثبت داده ها، اطلاعات افراد و اندازه گیری ها رژیم لاغریی خود را کنترل کنید.

نتیجه گیری

ترازوی دیجیتال هوشمند شیائومی نسخه 2 در این سطح قیمتی بهترین عملکرد را برای شما به همراه خواهد داشت. این ترازو قادر است از جرمی به اندازه یک لیوان کوچک یا یک فرد 150 کیلوگرمی را تنها با ضریب خظای 50 گرمی بدون هیچ مشکل و آسیبی اندازه گیری کند.

همچنین قایلیت تشخیص کودکان از افراد بالغ را دارد و همینطور فرق بین انسان و اشیا را به سادگی میفهمد. در ادامه، این ترازو می تواند از طریق برنامه MiFit داده های 16 را در خود ذخیره کند و کوچکترین تغییرات را در فواصل زمانی به شما اعلان کند، می توانید برنامه های غذایی یا رژیکی را بر اساس آن بچینید و از کاهش و افزایش وزن ناگهانی مطلع شوید.

The post خرید ترازوی هوشمند شیائومی Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM appeared first on .

https://mimalls.ir/product/mi-smart-scale-2-04/feed/ 0

منبع :فروشگاه اینترنتی می مالز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.