تقویت کننده وای فای شیائومی Mi wi-fi range extender Pro گلوبال

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

تقویت کننده وای فای شیائومی Mi wi-fi range extender Pro گلوبال

۳,۰۳۶ بازديد

تقویت کننده وای فای شیائومی Mi wi-fi range extender Pro گلوبال https://mimalls.ir/product/mi-wi-fi-range-extender-pro/ https://mimalls.ir/product/mi-wi-fi-range-extender-pro/#respond نویسنده Fri, 18 Jun 2021 06:46:44 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7786

نام: توسعه دهنده محدوده بی‌ سیم شیائومی پرو

نوع: AP

نحوه اتصال: بی‌سیم

سرعت انتقال: ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه

برد: 150 متر

فرکانس: 2.4 گیگاهرتز

اتصال با استفاده از آپ شیائومی

ورودی LAN: ندارد

اتصال بسیار راحت به روتر

The post تقویت کننده وای فای شیائومی Mi wi-fi range extender Pro گلوبال appeared first on .

بررسی تقویت کننده‌ی وای فای پرو شیائومی

اگر از خانه ای بزرگ، محل کار، فضالی آزاد، باغ و حیاط عریض و طویلی برخوردارید که دارای منطقه کور است و آنتن وای فای و سیگنال کاملی دریافت نمی کنید، تقویت کننده وای فای شیائومی Mi wi-fi range extender Pro به کمک شما می آید. این محصول می تواند با حتی سیگنال های وای فای را قسمت های دور از روتر و مودم تقویت کند و دیگر لازم نیست نگران پریدن آنتن وای فای باشید و از هر جای خانه، تراس، حیاط و محل کار می توانید اتصال قوی و امن ایجاد کنید.

شیائومی شرکت پیشرفته و به روزی می باشد که گرچه در طی سال های ابتدایی کار خود فقط گوشی های هوشمند تولید می کرد، اما اکنون انواع لوازم دیجیتال خانگی را تولید می کند که کاربران را از مراجعه به دیگر نهاد ها بی نیاز می کنذ. یکی از این محصولات پر طرفدار در بازار ایران تقویت کننده WiFi شیائومی است ، زیرا این محصول با قیمت مناسبی که دارد ویژگی های مناسبی را ارئه می دهد.

تقویت کننده وای فای شیائومی پرو فضای کمی را اشغال می کند، زیرا طراحی کوچکی دارد و به طور مستقیم به پریز برق متصل می شود و همینطور راه اندازی آن بسیار آسان است. قدرت انتقال اطلاعات این محصول 300 مگابایت بر ثانیه است که می تواند خروجی 20 تا 30 مگابایتی را بدهد. در ادامه، دارای 2 آنتن خارجی است که سیگنال های قدرتمندی را دریافت می کند. اینت محصول با بیشتر روتر ها سازگاری دارد و می توانید در هر قسمت منزل آن را نصب کنید.

توسعه دهنده محدوده بی‌ سیم شیائومی به سرعت با اتصال بی سیم به روتر و مودم وصل می شود و سیگنال ها را تا شعای 150 متر مربع در محدوده محل کار یا خانه توسعه می دهد. در حقیقت، پوشش آنتن اینترنت را به صورت امن و با سرعت بالا گسترش می دهد.

 

 تقویت کننده وای فای و ویژگی ها

توسعه دهنده شبکه بی سیم شیائومی با ظاهر زیبای مربعی شکب دارای 2 آنتن در قسمت بالایی می باشد که می تواند بین 80 تا 150 متر مربع را پشتیبانی کند و سرعت انتقال آن تا بالای 300 مگابیت بر ثانیه است. از این رو، سیگنال اینترنت را به محیط های کور و دور از دسترس خانه یا باغ می رساند.

همچنین، با افزایش گستره ی پهنای باند سرعتش نیز به قدری زیاد است که بتواند تبلت کتابی، کامپیوتر، تلویزیون هوشمند شیائومی ، کنسول یا هر دستگاه دیگر را پوشش دهد و سیگنال ها را منتقل کند.

نکته ای که باید در به کار گیری تقویت کننده آنتن وای فای XIAOMI در نظر بگیرید محل قرار گیری آن است. بهتر است این دستگاه را در بیم محل قرار گیری روتر و کورترین قسمت آن منطقه قرار دهید تا بتواند آنتن قدرتمند و سریعی را در تمام فضای محیط پوشش دهد. به طور مثال، اگر سیگنال به خوبی در محیط آشپرخانه و خانه توزیع می شود، اما در را پله ها یا حیاط آنتن ضعیف است بهتر است در جلوی در ورودی قرار گیرد.

 

این تقویت کننده آنتن شیائومی از استاندارد IEEE 802.11 استفاده می کند که کارکرد قابل قبولی دارد. به علاوه، کیفیت خیلی خوب، کاربردی بودنش به همراه قیمت مناسب و خارق ال العاده باعث شده است تا تقویت کننده آنتن وای فای شیائومی پرو یکی از پر فروش ترین تقویت کننده های ارزان بازار ایران باشد.

تقویت کننده‌ی وای فای پرو شیائومی با توانایی های دیجیتالی هوشمندی که دارد، می تواند هرگونه اختلال در شبکه و آنتن دهی را تشخیص دهد. از این رو، هر موقعی که مشکلی در اتصال باشد یا سیگنال به خوبی نرشد، شما را از این موضوع با خبر می سازد. در نتیجه با 1 یا 2 بار تست می توانید بهترین مکان برای انتقال داده را انتخاب و تنظیم کنید.

 

طراحی و ظاهر ساده

تقویت کننده وای فای شیائومی Mi wi-fi range extender Pro گلوبال طراحی بسیار شیک و ساده ای دارد. ابعاد این دستگاه تنها 8 در 7 و ضخامت آن 5.4 سانتی متر است و دارای وزن 80 گرمی است.

در دو طرف قسمنت فوقانی 2 آنتن خارجی زیبا و  نه چندان بلند جای گرفته است. بر روی بدنه جلویی این تقویت کننده وای فای لوگو mi حکاکی شده و یک چراغ LED در قسمت زیرین قرار دارد. بنابراین، به دلیل فضای کمی که می گیرد به سادگی قایل اتصال به هر پریز برقی می باشد.

طراحی و ساخت توسعه دهنده شبکه بی سیم شیائومیطراحی و ساخت تقویت کننده آنتن وای فای XIAOMI

ظاهر و ساختار تقویت کننده وای فای شیائومی به کلی با مدل های قبلی فرق دارد. تمام بدنه دستگاه به رنگ سیاه است و دارای طراحی مربع شکل و سطح مات می باشد که اساختار مینیمنالیسی و ساده شیائومی را یدک می کشد.

بدنه تقویت کننده WiFi شیائومی از پلاستیک ABS است که با وجود سبک بودن، بسیار مستحکم است. به علاوه، این گجت شیائومی به صورت همزمان قابل اتصال بر روی 16 دستگاه می باشد، اما برای بدست آوردن بهترین نتیجه بهتر است تا به حداکثر 10 دستگاه اکتفا کنید.

به علاوه بر اینکه تمام اعضای خانواده و کارمندان شما می توانند از این تقویت کنند بهره ببرند، همچنین قادر است در محیط بسته تا حدود 80 متر و در محیط باز تا 150 متر را پشتیبانی کند و این یک قابلیت خارق الاده برای یک تقویت کننده ارزان شیائومی است.

توسعه دهنده محدوده بی‌ سیم شیائومی دارای یک دکمه خاموش و روشن می باشد که دسترسی آسانی دارد و به سرعت انجام می پذیرد، همچنین یک چراغ LED وضعیت روشن خاموشی را نمایش می دهد.

سرعت و ثبات شبکه

قرار دادن توسعه دهنده شبکه بی سیم شیائومی در قسمتی با محدوده پوششی زیاد خیلی مهم است، زیرا امکان انتقال اطلاعات از روتر تا منطقه ی کور را عملی می کند و تا حدی رابط آن دو می باشد.

بنابراین، با تست هایی که انجام می دهید ببینید دستگاه تا چه مناظقی را پوششی می دهد و اگر مشکلی نبود دوباره جا به جا کنید تا حداکثر میزان پوشش شیکه را بدست آورید. پس از این تست ها آمپلی فایر وای فای شیائومی را دوباره باید تنظیم کنید، ولی اصلا جای نگرانی ندارد، زیرا به سادگی انجام می پذیرد.

 

سخت افزار تقویت کننده آنتن وای فای شیائومی

تقویت کننده وای فای شیائومی Mi wi-fi range extender Pro گلوبال دارای پردازنده مرکزی MT7628K با سرعت 580 مگاهرتز، 8 مگابایت رم و 2 مگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی می باشد. فرکانس سیگنال 2.4 گیگاهرتز است و تقویت کننده دارای یک کد امنیتی الکترونیکی است، از این رو از دزدی و هک سیگنال توسط غریبه ها و افراد ناشناس جلوگیری می کند.

 

 

اتصال و نصب آسان تقویت کننده WiFi شیائومی

نصب و راه اندازی تقویت کننده آنتن وای فای XIAOMI به سادگی و به سرعت انجام می پذیرد، تنها دستگاه را به پریز برق وصل کنید و صبر کنید تا چراغ زرد شروع به چشمک زدن کند. حالا کد QR Code را برای نصب برنامه اسکن کنید. بعد از این، هنگامی که چراغ LED به رنگ آبی در آمد، جفت سازی و تنظیمات آن به مرحله آخر رسیده است. در ادامه باید تقویت کننده آنتن وای فای شیائومی را از پریز جدا کنید و در مکانی که مد نظرتان است دوباره وصل کنید. اکنون بدون تنظیمات مجدد، دستگاه استارت کارش را میزند.

نصب و جدا سازی تقویت کننده‌ی وای فای پرو شیائومینصب و جداسازی تقویت کننده وای فای شیائومی

این اتصال و تنظیمات پیکر بندی آن از طریق برنامه Xiaomi Home صورت می گیرد که نیاز است آن را در گوشی هوشمند خود نصب کنید و فرایند اتصال برای برخورداری از یک پهنای باند را عملی کنید و از استفاده از گوشی هوشمند، لپ تاپ و سایر لوازم اینترنتی نهایت لذت را ببرید.

 

نتیجه گیری

تقویت کننده‌ی وای فای پرو شیائومی دستگاهی دستگاهی با طراحی شیک و مینیمالیست می باشد که برای توسعه آنتن وای فای به مناطق دور از دسترس یا کور خانه، محل کار یا باغ و غیره دارد.

یکی از ویژگی های مناسبش قیمت خوبش است که مناسب بازار ایران است، ویژگی دیگرش قابلیت اتصال آن به 16 دستگاه است و از این رو تمامی اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کنند.

سرعت انتقال این دستگاه 300 مگابایت بر ثانیه است که می تواند خروجی سرعت تا بالای 20 الی 30 مگابایت داشته باشد و محدوده ای بین 80 تا 150 متر مربع را پوشش می دهد. توسعه دهنده محدوده بی‌ سیم شیائومی به پریز برق وصل می شود و نصب آسانی دارد و توسط برنامه Xiaomi Home به سادگی جفت می شود.

The post تقویت کننده وای فای شیائومی Mi wi-fi range extender Pro گلوبال appeared first on .

https://mimalls.ir/product/mi-wi-fi-range-extender-pro/feed/ 0

منبع :فروشگاه اینترنتی می مالز

7 مشکل رایج موقع اتصال لپتاپ به وای فای

1-مطمئن شوید Wi-Fi به SSID صحیح متصل است

برای شما که از Wi-Fi در خانه استفاده می کنید ، این نکات ممکن است صدق نکند. اگر در خانه دوستان یا در فضاهای عمومی مانند کافه ها و کتابخانه ها هستید ، باید واقعاً به این نکته توجه کنید.

دلیل این امر این است که ، مثلا جایی بیش از یک نام شبکه SSID یا Wi-Fi دارد ، به عنوان مثال ، ” Café_Wi-Fi1″ و “Café_Wi-Fi2”. معمولاً فقط یکی از این دو قابل استفاده است. به همین دلیل اطمینان حاصل کنید که از صندوقدار یا پیشخدمت خواسته اید که از Wi-Fi استفاده شود.

2-رمزعبور را وارد کنید

معمولاً در بعضی از کافه ها گذرواژه های Wi-Fi با نام های عجیب و غریب خود یک ترند است.

مشکل هنگامی است که کاربر از هجی اشتباه استفاده می کند ، مانند استفاده از حروف بزرگ یا کوچک یا استفاده از فاصله. به خصوص برای گذرواژه هایی که حاوی اعداد هستند ، دشوار است بدانید که 11 باید “11” یا “یازده” نوشته شود. سعی کنید رمزهای عبور را روی کاغذ بنویسید تا این اتفاق نیفتد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.