ترافیک روان در جاده‌های کشور/ادامه محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

ترافیک روان در جاده‌های کشور/ادامه محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

۳,۵۹۳ بازديد

ترافیک روان در جاده‌های کشور/ادامه محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی https://maanews.ir/ترافیک-روان-در-جاده‌های-کشور-ادامه-مح/ اخبار ما Sat, 20 Mar 2021 12:16:35 0000 رویدادها https://maanews.ir/ترافیک-روان-در-جاده‌های-کشور-ادامه-مح/ راهور ناجا ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس با بیان اینکه در تمام جاده های کشور شاهد تردد بدون مانع و بدون مانع هستیم ، گفت: محدودیت های ترافیکی و مسافرتی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد. زرد و آبی از ساعت 21 ادامه دارد تا 03: 00. سرهنگ احمد شیرانی در …

راهور ناجا ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس با بیان اینکه در تمام جاده های کشور شاهد تردد بدون مانع و بدون مانع هستیم ، گفت: محدودیت های ترافیکی و مسافرتی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد. زرد و آبی از ساعت 21 ادامه دارد تا 03: 00.

سرهنگ احمد شیرانی در مصاحبه با اخبار ما وی در مورد شرایط جوی و ترافیکی در جاده های کشور گفت: بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان گلستان ثبت شده است. البته در تمام جاده ها شاهد تردد بدون مانع و بلامانع هستیم. در عین حال ، به غیر از جاده های شهداد به نهبندان و خرم آباد – پلدختر ، تمام راه های اصلی و حمل و نقل کشور باز است.

وی در مورد وضعیت ترافیک در شهرها افزود: وضعیت ترافیک در شهرها بیانگر این است که تعداد زیادی از مردم از مسافرت اجتناب می کنند و ما از مردم برای همکاری و پشتیبانی در جلوگیری از سفر و پیروی از توصیه های ستاد ملی کرونا تشکر می کنیم “” نوروزا به طرح ویژه ای برای تسهیل ترافیک و انضباط ترافیک در شهرها ادامه می دهد.

شیرانی ادامه داد: محدودیت در تردد و سفر به شهرهای گروه های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد و محدودیت های شبانه در تمام شهرهای گروه های قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی از ساعت 21:00 تا 03:00 ادامه دارد.

انتهای پیام

خواص بهار نارنج
۱. روشن کردن رنگ پوست
عرق بهار نارنج به دلیل اثرات شگفت انگیزی که روی پوست دارد، شناخته شده است. این عرق یک تونر عالی برای پوست‌های چرب است.

درعین حال عرق بهار نارنج بسیار ملایم است و به عنوان یک ماده‌ی تشکیل دهنده در محصولات تهیه شده برای نوزادان به کار می‌رود.

تونری را که استفاده می‌کنید با این ماده‌ی کاملا طبیعی جایگزین کنید، اما اطمینان حاصل کنید که عرق بهار نارنجی که دارید به شیوه‌ی تقطیر طبیعی به دست آمده و خالص است.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.