طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما …

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما …

۳,۶۴۹ بازديد

طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما … https://maanews.ir/طارمی-زیاد-اهل-جنجال-و-حاشیه-نیست-اما/ اخبار ما Sun, 17 Jan 2021 03:08:10 0000 عمومی https://maanews.ir/طارمی-زیاد-اهل-جنجال-و-حاشیه-نیست-اما/ از زمان انتقال مهدی طارمی به پرتغال ، او حاشیه خود را تقریبا به صفر رسانده و اکنون دقیقاً مانند فوتبالیست های بزرگ جهان زندگی می کند. از برنامه ریزی ورزشی گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته این مانع از شوخی شدید او در بعضی مواقع نمی شد. به گزارش اخبار ما ، این …

از زمان انتقال مهدی طارمی به پرتغال ، او حاشیه خود را تقریبا به صفر رسانده و اکنون دقیقاً مانند فوتبالیست های بزرگ جهان زندگی می کند. از برنامه ریزی ورزشی گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته این مانع از شوخی شدید او در بعضی مواقع نمی شد.

به گزارش اخبار ما ، این روزنامه مشرق وی نوشت: “ط مهدی طارمی نماد کامل سفیر فوتبال ایران است ؛ مهاجم سابق پرسپولیس این روزها چنان در پورتو می درخشد که تعداد کمی از مربیان و تیم های بزرگ در جهان هستند که نام او را نمی دانند. مهدی که با آقای گلی به همراه ریو آو مشهور شد در لیگ پرتغال ، در یک انتقال جذاب به پورتو ، یکی از معروف ترین تیمهای اروپا پیوست و چنان جنگید که اکنون بازیکن ذخیره نیست بلکه یکی از دو مهاجم اصلی تیمش است. گلهای مهم و البته چند پاس گل مهم و یکی از با نفوذترین اعضای این تیم است.

درخشش طارمی در این دوره به حدی بود که بسیاری از هواداران فوتبال ایران اکنون پورتو را کوچک می دانند و می گویند با این توانایی او باید در فصول آینده به تیم های قدرتمند اروپایی برود. البته هنوز فصل به پایان نرسیده است ، او از لیگ های مختلف پیشنهادهایی دریافت کرده و بعید به نظر می رسد که مهدی در پایان این فصل چمدان خود را ببندد و به یک باشگاه مشهورتر در اروپا برود.

مهدی طارمی علاوه بر درخشش در زمین فوتبال ، در سالهای اخیر نام خود را نیز از زمین بلند کرده است ؛ و به خاطر لبه های شخصی او و البته به خاطر کارهای خوبی که انجام داده است. پسری که می گوید زیاد جنجالی نیست و ترجیح می دهد در اوقات فراغت خود کتاب بخواند ، در یکی دو فصل اخیر خصوصاً از زمان پیوستن به پرسپولیس خیلی باز نبوده است. اگرچه او همیشه سعی در حل مشکلات پیش پا افتاده داشت ، اما رسانه ها خواسته یا ناخواسته متوجه او شدند و هر حرکت او زیر ذره بین قرار گرفت. کسانی که مهدی را می شناسند می گویند او علاوه بر کتاب دو سرگرمی دیگر نیز دارد. ماشین و لباس اگرچه اطلاعات زیادی در مورد اتومبیل رانندگی وی در دست نیست ، اما او همیشه سعی می کند شیک پوش باشد و از خرید لباس جدید دریغ نمی کند! البته او در ایران خصوصاً در زادگاهش بوشهر شخصیتی دلسوز است ؛ گفته می شود که او دوست ندارد کمکی که به دیگران می کند در جایی منعکس شود ، اما همه او الگویی در تولید ماسک در اولین روزهای حساس فوران تاج در ایران بود. وی با ساختن مکانی در بوشهر ، به سرعت تولید ماسک برای هموطنان خود را آغاز کرد تا این ویروس خطرناک باعث مرگ بیشتر نشود. تلاش های وی برای کمک به مهار تاج و تولید ماسک و در دسترس قرار دادن آن ماسک ها در معرض دید عموم چنان مورد توجه قرار گرفت که رسانه های پرتغالی از وی تمجید کردند. مهدی پسر یک دوست خانوادگی با کمک پدر و برادر بیشتر کارهای خیریه خود را در ایران اداره می کند و در آن مسیر اگر بتواند کمک کند دریغ نمی کند.

جدا از این موارد ، مهدی طارمی حاشیه ها و جنجال های زیادی در فضای مجازی داشت که بیشتر آنها مربوط به فوتبال و سبک بازی آن بود. اما اظهارات وی در مورد سایر موضوعات نیز مورد توجه قرار گرفت و یکی دو اظهارات وی نیز مورد انتقاد قرار گرفت. یکی از جالب ترین نوشته های مهدی طارمی در فضای مجازی مربوط به شیوع ویروس کرونا در آن زمان بود که افراد زیادی را در قرنطینه گرفت. مهدی طارمی با انتشار پستی از مسئولان خواست “آب و برق را رایگان کنند”. وی نوشت: “در این مرحله ، ما باید در مورد همدیگر فكر كنیم ، از نظر اقتصادی به یكدیگر كمك كنیم.” مسئولان محترم ، لطفاً اکنون آب و برق رایگان تأمین کنید که شرایط بسیار دشوار است و مردم نمی توانند به محل کار خود بروند ، بنابراین این وضعیت پایان می یابد “این کمک شما به مردم است.” با این حال ، او قبلاً توئیتی در مورد حذف اسرائیل داشت که با واکنش منفی رسانه های جهانی روبرو شد و حتی برخی خواستار تحریم این بازیکن از سوی فیفا شدند.

اگرچه اقدامات مهدی طارمی در فضای مجازی هر از گاهی در رسانه ها بازتاب می یابد ، وی از زمان انتقال به پرتغال حاشیه خود را تقریباً به صفر رسانده و اکنون کاملاً مانند فوتبالیست های بزرگ جهان زندگی می کند. از برنامه ریزی ورزشی گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته ، این مانع از این نشد که گاه گاهی کنایه های تندی نشان دهد. به عنوان مثال ، او فقط دو روز پیش ، علیه مقامات فعلی دولت توییت کرد. توییت کنایه آمیز مهدی طارمی به وضوح متوجه دولت فعلی است که البته به زودی هشت ساله خواهد شد. طارمی از دولت کنونی در شرایطی انتقاد کرد که اتفاقاً طرفداران طرفدار دولت در میان مردم از این دولت هستند. یکی از آنها عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه است که حتی در ژوئیه 2017 در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی از مهدی طارمی به عنوان بازیکن محبوب خود نام برد. عراقی که فوتبال غیرحرفه ای هم بازی می کرد ، در ژوئیه همان سال ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس تا پایان فصل لیگ برتر را از آن خود کند. وی همچنین از مهدی طارمی که شایعه جدایی وی برای وی شایعه شده بود خواست در این باشگاه بماند. “به عنوان یک هوادار ، از آقای طارمی می خواهم که در پرسپولیس بماند ؛ زیرا او بسیار خوب است و من این بازیکن را خیلی دوست دارم. او عرق و انگیزه زیادی دارد و بسیار مشتاقانه بازی می کند و همچنین توانایی گلزنی نیز دارد. او خود را خیلی خوب در موقعیت گلزنی قرار می دهد. اگرچه او در آخرین ضربات (با خنده) بعضی ها را حریص می کند ، اما فکر می کنم او آینده درخشانی دارد و می تواند یکی از بهترین مهاجمان کشور باشد. “دوست دارم در پرسپولیس بمانم.” چهار روز بعد ، مهدی طارمی که در آن زمان هنوز هم نبود برای پرسپولیس بازی کرد ، از عباس عراقچی دیدار کرد و با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود خطاب به عراقچی و تخاروانچی نوشت: “از بزرگان سیاست متشکرم. به عنوان یک ایرانی و پرسپولیسی خوشحالم که با ما هستید. از لطف شما و همه عزیزان سپاسگزارم.” به امید سربلندی ایران اسلامی و ارتش سرخ. “

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.