بررسی لیگ برتر تکواندو

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

بررسی لیگ برتر تکواندو

۳,۶۴۴ بازديد

بررسی لیگ برتر تکواندو https://maanews.ir/بررسی-لیگ-برتر-تکواندو/ اخبار ما Sat, 16 Jan 2021 03:00:54 0000 عمومی https://maanews.ir/بررسی-لیگ-برتر-تکواندو/ با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ، فرهادیان ، رئیس سازمان ملی تیم های تکواندو با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ در ماه مارس برگزار می شود ، گفت: مسابقات لیگ می تواند به میزان آمادگی اعضای تیم ملی کمک زیادی کند. رئیس سازمان ملی تیم های تکواندو گفت: اگرچه …

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ،

فرهادیان ، رئیس سازمان ملی تیم های تکواندو با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ در ماه مارس برگزار می شود ، گفت: مسابقات لیگ می تواند به میزان آمادگی اعضای تیم ملی کمک زیادی کند.

رئیس سازمان ملی تیم های تکواندو گفت: اگرچه لیگ تنها ملاک انتخاب اعضای تیم ملی نیست ، اما به دلیل شرایط کرونا ، نظر من کاملاً با کادر فنی و سرمربی تیم ملی مطابقت دارد.

فرهادیان با اشاره به اینکه ارزیابی آمادگی و آمادگی فنی بازیکنان به عهده کادر فنی تیم است ، گفت: فردا اردوی تیم ملی مردان رصد می شود و هفته آینده اردوی تیم ملی بانوان برگزار می شود. ” .

حمیدرضا حصاراکی ، کارشناس ورزش های رزمی با اشاره به شاخص تمرین تیم ملی و هماهنگی و آمادگی جسمانی آنها گفت: باید موارد فنی و فنی زیر اردوها در دستور کار قرار گیرد.

محسن تمجید ، رئیس فدراسیون تکواندو لیگ با اشاره به مسابقات لیگ که مطابق با تمام پروتکل ها برگزار شد ، گفت: ورزشکاران در مسابقات نشان داده اند که انگیزه بسیار بالایی برای کسب امتیاز و انجام شوت های گلزنی و پر خطر دارند.

هادی ساعی همچنین در گفتگوی تلفنی با برنامه در مورد آنچه در حاشیه این مسابقات برای او اتفاق افتاده گفت: “دلیل این حادثه مربوط به امروز و دیروز نیست و منشأ قدیمی دارد و دوستان همه واقعیت را نگفتند. تا یک بعد از ظهر هیچ کس سلام کرد و من انتظار نداشتم که کسی سلام کند ، به مدت دو سال به آقای بابایی گفتم که سلام نکرد ، آنها به دروغ در رسانه ها نوشتند که من اعتراض کردم چرا به من سلام نکردی؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.