واکنش بورل به آشوب‌های آمریکا

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

واکنش بورل به آشوب‌های آمریکا

۳,۶۳۴ بازديد

واکنش بورل به آشوب‌های آمریکا https://sports-news.ir/واکنش-بورل-به-آشوب‌های-آمریکا/ اخبار ورزشی Sun, 10 Jan 2021 19:25:59 0000 عمومی https://sports-news.ir/واکنش-بورل-به-آشوب‌های-آمریکا/

به گزارش یورونیوز ، یک دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا وقایع چهارشنبه گذشته در پایتخت آمریکا را یک بیدار جدی برای دموکراسی و یک بیدار برای مدافعان آن توصیف کرد. “همیشه خراب”. بورل گفت: “حوادث واشنگتن نشان داده است که اطلاعات نادرست یک تهدید واقعی و جدی برای دموکراسی ها است.” وی در ادامه ضمن تكذیب …

منبع: سایت اسپرت نیوز
واکنش بورل به آشوب‌های آمریکا

به گزارش یورونیوز ، یک دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا وقایع چهارشنبه گذشته در پایتخت آمریکا را یک بیدار جدی برای دموکراسی و یک بیدار برای مدافعان آن توصیف کرد. “همیشه خراب”.

بورل گفت: “حوادث واشنگتن نشان داده است که اطلاعات نادرست یک تهدید واقعی و جدی برای دموکراسی ها است.” وی در ادامه ضمن تكذیب ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا ، گفت: اگر برخی معتقد بودند كه تقلب در انتخابات به دلیل رهبرشان مكرر شده است ، طبیعی است كه آنها طبق آن عمل كنند. .

این مقام سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین اعتراف کرد که از حوادث چهارشنبه گذشته واشنگتن شوکه شده است و خواستار همکاری جهانی بیشتر برای مبارزه با اطلاعات نادرست ، حمایت از حاکمیت قانون و ارزش های دموکراتیک و ایستادگی در برابر سخنرانی و نفرت از سیاستمداران دموکرات است. در حال بودن است.

بورل با اشاره به نقش بازتولید اطلاعات غلط در شبکه های اجتماعی برای تقویت گرایش های استبدادی و بیگانه هراسی در جوامع مختلف اظهار داشت: ما باید بتوانیم محتوای رسانه های اجتماعی را با رعایت آزادی بیان سازمان دهیم. روشی که شرکت های خصوصی فعال در این پیشنهاد نمی توانند مطابق با قوانین و رویه های تعیین شده انجام دهند.

311311

منبع: سایت اسپرت نیوز
واکنش بورل به آشوب‌های آمریکا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.