دو ستاره پرسپولیس به بازی با الهلال می‌رسند؟

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

دو ستاره پرسپولیس به بازی با الهلال می‌رسند؟

۳,۴۹۶ بازديد

دو ستاره پرسپولیس به بازی با الهلال می‌رسند؟ https://sports-news.ir/دو-ستاره-پرسپولیس-به-بازی-با-الهلال-می/ Sat, 18 Sep 2021 14:00:44 0000 ورزشی https://sports-news.ir/دو-ستاره-پرسپولیس-به-بازی-با-الهلال-می/

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس باید 15 اکتبر برابر الهلال عربستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. در این شرایط و با توجه به مصدومیت های کمال کامیابی نیا و علی شجاعی و غیبت این دو بازیکن در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان ، قرار است وضعیت این …

منبع: سایت اسپرت نیوز
دو ستاره پرسپولیس به بازی با الهلال می‌رسند؟

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس باید 15 اکتبر برابر الهلال عربستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در این شرایط و با توجه به مصدومیت های کمال کامیابی نیا و علی شجاعی و غیبت این دو بازیکن در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان ، قرار است وضعیت این دو بازیکن از روز دوشنبه مجدداً توسط کادر پزشکی و فنی مورد بررسی قرار گرفته و از سر گرفته شود. آموزش.

کامیابینیا که از ناحیه مچ پا آسیب دیده است ، مدتی است در امارات تحت درمان و فیزیوتراپی قرار دارد و احتمالا تا هنگام ملاقات با الهلال مشکلی برای همراهی سفیدپوستان نخواهد داشت.

علی شجاعی که ماه گذشته از ناحیه شانه آسیب دیده تحت عمل جراحی قرار گرفت ، طی چند روز آینده باید تحت فیزیوتراپی قرار گیرد. در این شرایط حضور این بازیکن در دیدار مقابل الهلال در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید تا ماه آینده وضعیت او بررسی شود.

منبع: سایت اسپرت نیوز
دو ستاره پرسپولیس به بازی با الهلال می‌رسند؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.