کنگره آمریکا همچنان محصور در میان فنس و سیم خاردار

به روزترین اطلاعات تکنولوژی و رایانه را در این وبگاه جستو کنید.

کنگره آمریکا همچنان محصور در میان فنس و سیم خاردار

۳,۵۹۲ بازديد

کنگره آمریکا همچنان محصور در میان فنس و سیم خاردار https://maanews.ir/کنگره-آمریکا-همچنان-محصور-در-میان-فنس-و/ اخبار ما Mon, 25 Jan 2021 01:34:08 0000 بین الملل https://maanews.ir/کنگره-آمریکا-همچنان-محصور-در-میان-فنس-و/ به گزارش فارس نیوز بین الملل ، خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش داد که پس از مراسم تحلیف “جو بایدن” در دایره کنگره و همچنین در کاخ سفید ، و به دلیل نگرانی های جدی امنیتی در مورد محل افتتاحیه احاطه شده توسط حصار و سیم خاردار بود. براساس این گزارش ، نرده ها و بلوک …

به گزارش فارس نیوز بین الملل ، خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش داد که پس از مراسم تحلیف “جو بایدن” در دایره کنگره و همچنین در کاخ سفید ، و به دلیل نگرانی های جدی امنیتی در مورد محل افتتاحیه احاطه شده توسط حصار و سیم خاردار بود.

براساس این گزارش ، نرده ها و بلوک های بتونی اطراف کاخ سفید از زمان افتتاح فرو ریخته است ، اما حصارها و موانع اطراف ساختمان کاپیتول هیل ، که در تاریخ 6 ژانویه مورد حمله هواداران دونالد ترامپ قرار گرفت ، هنوز وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک ، خیابان های کلیدی و خیابان های i-Street پاکسازی شده اند و اکنون ترافیک جریان دارد. اما ساختمان کنگره و اطراف ساختمان دادگاه عالی ایالات متحده هنوز حصارکشی شده است و این نرده ها تا خیابان پنسیلوانیا ادامه دارد. خیابان پنسیلوانیا ساختمان کنگره را به کاخ سفید متصل می کند.

ژنرال دانیل هاكانسون روز شنبه به خبرنگاران گفت كه حدود 200 سرباز گارد ویژه در واشنگتن مستقر هستند تا اطمینان حاصل كنند كه مراسم تحلیف به ویروس کرونا آلوده است.

وی همچنین گفت: از 25000 نیروی ویژه ، 15000 در حال خروج از واشنگتن بودند ، 3600 دیگر در انتظار دستور بودند و 7000 سرباز گارد ملی حداقل تا مارس 1400 در پایتخت می مانند تا با تهدید “افراط گرایی” روبرو شوند. “واقعاً”

پس از حمله ژانویه (17 ژانویه) توسط تعدادی از طرفداران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور وقت آمریکا به کنگره آمریکا در آخرین روزهای مسئولیت خود ، پنتاگون نیروهای گارد ملی را به واشنگتن فرستاد ، مراسم تحلیف امنیت جو بایدن ، 25000 گارد ملی نیروهای مستقر در پایتخت.

انتهای پیام / متر


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.